  • 1. Data: 2010-07-30 20:22:53
    Temat: Pochwała - Hubert z załogą motogumy.pl
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc....

    tym razem ja pozwalam sobie na wyrażenie jak najbardziej pozytywnej
    opinii o Hubercie i załodze z motogumy.pl (Mińska 25 - Wawa).

    Bardzo przyjazna atmosfera, klimatyczne miejsce, bardzo, ale to bardzo
    dobre podejście do "klienta", naprawdę dobre ceny, można nie tylko
    zmienić gumkę, ale jeszcze pogadać czy umówić się na mechanikę, itp.

    Reasumując - zasłużona opinia na "5"!!!

    Szczerze i gorrrąco polecam!!!

    P.S. T.Apacz na nowych kapciach (zostałem przy sprawdzonych Metzelerkach
    Tourance) idzie jak przyklejony i tej wersji będę się 3mał! ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-07-30 20:37:36
    Temat: Re: Pochwała - Hubert z załogą motogumy.pl
    Od: n...@s...com

    6

    >tym razem ja pozwalam sobie na wyrażenie jak najbardziej pozytywnej
    >opinii o Hubercie i załodze z motogumy.pl (Mińska 25 - Wawa).

    Nuuuda, przecie on tak juz kilka lat.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-30 21:03:56
    Temat: Re: Pochwała - Hubert z załogš motogumy.pl
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Nuuuda, przecie on tak juz kilka lat.

    TymBardziej należy Go chwalić, że trzyma poziom i wciąż zachęca do
    siebie kolejnych motocyklistów, bo inni zazwyczaj siadają na laurach... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 4. Data: 2010-07-30 22:33:47
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    O, ktos do Hubiego w koncu w celu zmiany opon podjechal :)

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 5. Data: 2010-07-31 19:45:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    LukeB pisze:
    > O, ktos do Hubiego w koncu w celu zmiany opon podjechal :)

    hehehe... jedni przyjeżdżają imprezować, inni (każą) pracować... ;)
    Jak tam walka z łożyskiem główki...?

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-07-31 21:56:48
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 31 Lip, 21:45, falco <m...@w...pl> wrote:

    > hehehe... jedni przyjeżdżają imprezować, inni (każą) pracować... ;)
    > Jak tam walka z łożyskiem główki...?

    Wymienione... ale w 650 przez ten szerszy rant pod biezniami lozysk
    (zrobiony na rowno z nimi) wymiana tego bez jakiegos patentu i / lub
    specjalnych narzedzi to masakra. Z wybijaniem lozysk z Larssona bedzie
    juz duzo latwiej, bo nieco wystaja poza ten rant. No, ale to dopiero
    za (ponoc) kolejne 50 tys km. :) Jutro zmiana oleju i filtrow, synchro
    gaznikow i mozna latac kolejne pol sezonu.

    --
    Lukasz,
    Transalp XL650V, WAW

  • 7. Data: 2010-07-31 23:02:31
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 31-07-2010 o 23:56:48 LukeB <g...@o...pl> napisał(a):

    > On 31 Lip, 21:45, falco <m...@w...pl> wrote:
    >
    > Wymienione... ale w 650 przez ten szerszy rant pod biezniami lozysk
    > (zrobiony na rowno z nimi) wymiana tego bez jakiegos patentu i / lub
    > specjalnych narzedzi to masakra.

    haa.. miałem ten sam problem w reverce... potrzeba matką wynalazków...
    długa szpilka fi 8-10mm z nakrętką z kołnierzem nakręcona drugą stroną na
    te szpilke... nakręteczka tym kołnierzem idealnie łapie za bieżnie
    łożyska... stuku puku i wypadło :)
    dolne łożysko nie jest na równo z główką... jak się od góry patrzy to tak
    wygląda ale jest tam podtoczenie... inaczej nawet nie było by jak podejść
    żadnym ściągaczem...

    pozdrawiam