  • 1. Data: 2011-06-08 17:21:54
    Temat: Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Witam,
    Mam dziwny problem. objawia się tym że po wyjściu z hibernacji procesor
    (Atom N455) cały czas pracuje z predkością 1022 MHz (tak jest ustawiona
    szyba FSB w biosie na default) i nie chce przyspieszyć do swojego max. czyli
    u mnie to jest 1703 MHz nawet jak uruchomię aplikację wymagającą szybszej
    pracy. Po ponownym uruchomieniu systemu od zera wszystko działa jak należy.
    Prędkość monitoruję programem CPU-Z a model netbooka to MSI U135DX. Dziękuję
    za odpowiedzi i rady.

  • 2. Data: 2011-06-08 17:23:04
    Temat: Re: Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > szybszej pracy. Po ponownym uruchomieniu systemu od zera wszystko działa
    > jak należy. Prędkość monitoruję programem CPU-Z a model netbooka to MSI
    Aha system to XP.

  • 3. Data: 2011-06-08 18:02:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup
    > Prędkość monitoruję programem CPU-Z a model netbooka to MSI U135DX. Dziękuję
    > za odpowiedzi i rady.

    http://pl.msi.com/product/nb/Wind-U135DX.html#?div=B
    IOS

  • 4. Data: 2011-06-09 13:00:35
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Takie błędy to normalka. Ja miałem płytę która po wyjściu z hibernacji
    ustawiała domyślne wartości dla opóźnienia powtarzania klawisza i
    szybkości powtórzeń wciśniętego klawisza.