-
1. Data: 2014-08-29 07:46:04
Temat: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: WW <w...@v...pl>
Witam
Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
brałem go pod uwagę
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
tysiąca obrotów - diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia
automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi
cross z napędem na jedną oś?
Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.
Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
-
2. Data: 2014-08-29 09:08:13
Temat: Re:Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: AL <a...@s...net.pl>
WW <w...@v...pl> Wrote in message:
> Witam
>
> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
> tysiąca obrotów - diesel!
> Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.
> Po co mi
cross z napędem na jedną oś?
> Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
> Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.
raczej marketingowcy
--
AL
-
3. Data: 2014-08-29 11:43:19
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: Baczek <m...@p...onet.pl>
W dniu 2014-08-29 07:46, WW pisze:
> Witam
>
> Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
> Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
> środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
> brałem go pod uwagę
> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
> tysiąca obrotów - diesel!
> Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
> Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia
> automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi
> cross z napędem na jedną oś?
> Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
> Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.
>
Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
Dwu litrowy turbo doładowany diesel.
Zawoziłem znajomych około 300km w jedną stronę (z powrotem wracałem sam).
Przy kapeluszniczej jeździe, po dojechaniu na miejsce nie spaliłem
więcej niż pół zbiornika. Podczas powrotu i jazdy dużo bardziej
agresywnej ;) musiałem dotankować aby wrócić.
Podczas drogi powrotnej jechał za mną kierowca w VW A4 1,9. Dopytywał
się przec CB, co za silnik siedzi w Xsie, ponieważ gdy zaczynałem
przyspieszać przed wyprzedzaniem, to on mimo, że podobno miał chipa, nie
dawał rady nadążać.
Przedtem jeździłem Hondą CR-V 2.0 benzyna. To chyba inna liga.
Nissan bardziej pasuje mi pod każdym względem.
Nissanem zrobiłem w sumie jakieś 4 tyś km, Hondą dużo więcej.
Oczywiście to moje jak najbardziej subiektywne odczucia.
-
4. Data: 2014-08-29 14:05:25
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: WW <w...@v...pl>
W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:
> Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
Nowy model jest zupełnie inny. Nawet nie nawiązuje do poprzednika.
Tylko nazwa ich łączy.
Tamten był prosty, kanciasty, ten ma miękkie linie i wysmakowane
wnętrze. Przy starym wydaje się ogromny. Już sam fakt, że mojej żonie
się spodobał, a ona nie znosi terenówek, jest znaczący.
Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
Pocieszam się, że może to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza
partia, to do następnej wsadzą 2,5 litrowy z Murano i takąż skrzynie.
Oby.
Dzięki i pozdrawiam.
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
-
5. Data: 2014-08-29 16:51:08
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: Baczek <m...@p...onet.pl>
W dniu 2014-08-29 14:05, WW pisze:
> W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:
>
>> Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
>
> Nowy model jest zupełnie inny. Nawet nie nawiązuje do poprzednika.
> Tylko nazwa ich łączy.
> Tamten był prosty, kanciasty, ten ma miękkie linie i wysmakowane
> wnętrze. Przy starym wydaje się ogromny. Już sam fakt, że mojej żonie
> się spodobał, a ona nie znosi terenówek, jest znaczący.
> Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
> Pocieszam się, że może to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza
> partia, to do następnej wsadzą 2,5 litrowy z Murano i takąż skrzynie.
> Oby.
>
Faktycznie, dopiero teraz pofatygowałem się, żeby zobaczyć jak wygląda
nowy x-trail.
To zupełnie inne auto
-
6. Data: 2014-08-29 19:12:56
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ltp43h$tg7$...@n...news.atman.pl...
> Witam
>
> Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
> Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
> środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
> brałem go pod uwagę
> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
> tysiąca obrotów - diesel!
> Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
> Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia automatyczna
> dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi cross z napędem na
> jedną oś?
> Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
> Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.
To wpływ Renault.
Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym co im
się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton będzie
zepsute.
-
7. Data: 2014-08-29 19:14:23
Temat: Re: Re:Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ltp8sr$1cn$...@d...me...
> WW <w...@v...pl> Wrote in message:
>> Witam
>>
>
>> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
>> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
>> tysiąca obrotów - diesel!
>> Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
>
> wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.
Akurat.
Tak jak Duster 1.5 dci pali poniżej 6 średnio.
Niestety, na trasie faktycznie pali 8 przy 120 km/h, przy wyższych
prędkościach już koło 10 i więcej.
-
8. Data: 2014-08-29 21:18:07
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
> tysiąca obrotów - diesel!
Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.
--
anacron
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
9. Data: 2014-08-30 08:43:50
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: WW <w...@v...pl>
W dniu 2014-08-29 19:12, Cavallino pisze:
> To wpływ Renault.
> Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym
> co im się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton
> będzie zepsute.
>
>
Niestety masz racje.
Miałem R25 a potem Safrane. :-(
Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
-
10. Data: 2014-08-30 08:51:12
Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
Od: WW <w...@v...pl>
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
> W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
>> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
>> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
>> tysiąca obrotów - diesel!
>
> Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.
>
OK, to niech je wstawiają do kompaktów.
Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza.
Tu taki silnik to nieporozumienie.
Ile lat popracuje taka wysilona jednostka?
Tym bardziej że mają dobry silnik 2,5 D. Jest w Murano i Pathfinder
Pozdrawiam.
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm