  • 1. Data: 2011-03-15 17:26:56
    Temat: Płyty ASRock - opinie
    Od: diverek <U...@o...pl>

    Jaki obecnie opinie macie czy też krążą o płytach ASRock? Gdyby je
    odnieść jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa,
    Gigabyte i MSI jak obecnie wypadają?
    Nie ukrywam, że zainteresowała mnie płyta ASRock P67 EXTREME4 (B3) i nie
    wiem czy się bać czy brać... ją pod uwagę przy wyborze:)

    --
    Pozdrowienia
    diverek

  • 2. Data: 2011-03-15 18:57:36
    Temat: Re: Płyty ASRock - opinie
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 18:26, diverek pisze:
> [...]
    > Nie ukrywam, że zainteresowała mnie płyta ASRock P67 EXTREME4 (B3) i nie
    > wiem czy się bać czy brać... ją pod uwagę przy wyborze:)

    Uzywam ASROCKA od lat mialem tych plyt w rekach 20-30 roznych i moge
    polecic. Jesli nie lubisz sie onanizowac bajerami i naklejka ASUS czy
    Gigabyte to kup ASROCKA.

  • 3. Data: 2011-03-15 19:15:00
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-03-15 19:57, Aha wrote:

    > Uzywam ASROCKA od lat mialem tych plyt w rekach 20-30 roznych i moge
    > polecic. Jesli nie lubisz sie onanizowac bajerami i naklejka ASUS czy
    > Gigabyte to kup ASROCKA.

    Czy możeszs coś więcej napisać os "miałem tych płyt w rkęchach 20-30"?

  • 4. Data: 2011-03-15 19:26:11
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "diverek" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki obecnie opinie macie czy też krążą o płytach ASRock? Gdyby je odnieść
    > jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa, Gigabyte i
    > MSI jak obecnie wypadają?

    Płytę Asrocka kupiłem za ok. 180zl jakieś 5-6 lat temu i działa bez
    problemu. W pracy miałem 2 sztuki MSI na i845 i niestety obie padły po 3-4
    latach. Mam jeszcze w pracy kilka sztuk Asrocka na układzie SIS i też
    działają.
    Jaka jest teraz jakość płyt Asrocka nie wiem.

  • 5. Data: 2011-03-15 19:39:10
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 20:15, Rafał Łukawski pisze:

    > Czy możeszs coś więcej napisać os "miałem tych płyt w rkęchach 20-30"?

    Zlozylem kilka PC na tych plytach i smigaja do dzis.

    Sam uzywam ASROCKA i jestem zadowolony.

  • 6. Data: 2011-03-15 19:40:15
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.03.2011 18:26, diverek pisze:
> [...]
    > Nie ukrywam, że zainteresowała mnie płyta ASRock P67 EXTREME4 (B3) i nie wiem czy
    się bać czy brać... ją pod uwagę przy wyborze:)

    Ja się ostatnio zraziłem do ASRocka. Na kilka komputerów z
    różnymi modelami płyt tego producenta (ach, te przetargi...)
    dwie padły po trzech-czterech latach mniej więcej. Ostatnio
    (znów z przetargu) dostałem 50 maszyn z płytami ASRocka i
    regularnie tracą one kontakt z urządzeniami USB przy mniej-
    szej wilgotności powietrza (elektrostatyka) mimo prawidłowego
    uziemienia. Poza tym kilka komputerów poszło na wymianę, a we
    wszystkich były wymieniane moduły RAM z racji niezgodności
    (komputery się losowo wieszały).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2011-03-15 19:57:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "diverek" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki obecnie opinie macie czy też krążą o płytach ASRock? Gdyby je odnieść
    > jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa,

    ASRock nie jest konkurentem Asusa. To ten sam producent.

  • 8. Data: 2011-03-15 20:06:55
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa,

    >ASRock nie jest konkurentem Asusa. To ten sam producent.

    Być może :) Za to na pewno właścicielem Asusa jest Gigabyte :)

  • 9. Data: 2011-03-15 20:12:33
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 20:40, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > uziemienia. Poza tym kilka komputerów poszło na wymianę, a we
    > wszystkich były wymieniane moduły RAM z racji niezgodności

    proponuje zrobic mala statystyke z allegro jesli ktos ma chwile wolnego
    czasu:

    http://allegro.pl/plyty-glowne-uszkodzone-4285

  • 10. Data: 2011-03-15 20:24:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "diverek" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Być może :) Za to na pewno właścicielem Asusa jest Gigabyte :)

    Nic podobnego. Obie firmy są notowane na giełdzie jako całkiem osobne
    podmioty.