  • 1. Data: 2017-12-20 12:16:03
    Temat: Płytki IMS z Faldruku
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Od czasu od czasu sobie narzekamy na płytkarnie, więc wypada
    i pochwalić. Właśnie mi dostarczono płytki (jednostronne, podłoże
    metalowe, soldermaska biała, opis czarny, cynowanie *ołowiowe*).
    Jakość wykonania bardzo dobra, ceny bardzo przystępne, jak na
    takie niezupełnie standardowe zamówienie. Wielki plus za dostarczenie
    z zamówieniem pełnej dokumentacji produkcyjnej. Niewielki minus za
    to, że jest to jedyna kopia i w razie powtórki trzeba im będzie
    wysłać te klisze, bo swoich nie mają. Drugi wielki plus: nie zadają
    głupich pytań (w odróżnieniu od Herr Flicka z Gdańska, który
    przesłuchiwał mnie rzetelnie, az mi się znudziło i poszedłem do
    konkurencji...). Konkretnie, "poprosili o wyjaśnienia" (sic) dwóch
    spraw na płytce. Jedno z nich zatwierdziłem (brak pokrycia
    maską sporego kawałka wytrawionego obszaru -- celowo, gdyby trzeba było
    wzmocnić złącza SMD klejem epoksydowym, bo różnie z nimi bywa). Drugie
    to był mój ewidentny błąd we własnym elemencie z biblioteki, opis
    dałem na niewłaściwą warstwę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2017-12-20 13:07:27
    Temat: Re: Płytki IMS z Faldruku
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

> [...]
    > wzmocnić złącza SMD klejem epoksydowym, bo różnie z nimi bywa). Drugie
    > to był mój ewidentny błąd we własnym elemencie z biblioteki, opis

    A tenże Flick to z jakiej firmy? Bo nie kojarzę nazwiska.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2017-12-20 13:25:15
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 20.12.2017 o 12:16, Piotr Wyderski pisze:

    > Niewielki minus za
    > to, że jest to jedyna kopia i w razie powtórki trzeba im będzie
    > wysłać te klisze, bo swoich nie mają.
    Za klisze płacisz osobno. Jakbyś sobie zażyczył x2 to by ci zrobili.
    Tylko po co? Każda firma robi dokumentację pod siebie i marna szansa, że
    wykorzystasz ją gdzieś indziej. Ja zawsze zostawiam klisze w faldruku.

  • 4. Data: 2017-12-20 13:44:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dariusz Dorochowicz wrote:

    > A tenże Flick to z jakiej firmy? Bo nie kojarzę nazwiska.

    "Prawdziwy" Flick? Z nieistniejącej już firmy specjalizującej
    się w wydobywaniu informacji od "klientów". :o)

    https://www.youtube.com/watch?v=I0j_ffeCM0M

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2017-12-20 13:50:06
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zbych wrote:

    > Tylko po co? Każda firma robi dokumentację pod siebie i marna szansa, że
    > wykorzystasz ją gdzieś indziej. Ja zawsze zostawiam klisze w faldruku.

    Toż właśnie o tym mówię: skoro są "nieprzenośne", po co mi one?
    Mogli spytać, to też bym zostawił u nich. Z drugiej strony nikt inny
    mi do prototypów klisz nie wysyłał. Zamawiałeś płytkę, dostawałeś
    płytkę. A tu śliczny komplecik (z dyskietką! :o))

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2017-12-20 14:00:06
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 20.12.2017 o 13:50, Piotr Wyderski pisze:

    > Toż właśnie o tym mówię: skoro są "nieprzenośne", po co mi one?
    > Mogli spytać, to też bym zostawił u nich.

    Mnie pytali. Może za duże archiwum już im urosło i nie chcą trzymać u
    siebie jak klient się nie uprze.

  • 7. Data: 2017-12-20 14:06:41
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > "Prawdziwy" Flick? Z nieistniejącej już firmy specjalizującej
    > się w wydobywaniu informacji od "klientów". :o)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=I0j_ffeCM0M

    Aaaaa.... O tym Flicku nie pomyślałem :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 8. Data: 2017-12-20 15:23:30
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > takie niezupełnie standardowe zamówienie. Wielki plus za dostarczenie
    > z zamówieniem pełnej dokumentacji produkcyjnej.

    To jest akurat bez sensu. Ważne żeby dostarczyli gerbery po panelizacji
    płytek np aby móc zamówić szablon albo robić montaż automatyczny.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2017-12-21 21:55:21
    Temat: OT:Re: Płytki IMS z Faldruku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    Dziń-dybry!
    > A tenże Flick to z jakiej firmy? Bo nie kojarzę nazwiska.

    Herr Flick...? A coś mi się zdawa, że z GeStaPo... :) (Helgo, możesz mnie
    pocałować) :)

    NMSP, Allo-Allo :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 10. Data: 2017-12-21 22:08:54
    Temat: Re: OT:Re: Płytki IMS z Faldruku
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-12-21 o 21:55, HF5BS pisze:

> [...]
    > Dziń-dybry!
    >
    > Herr Flick...? A coś mi się zdawa, że z GeStaPo... :) (Helgo, możesz

    Córka od razu skojarzyła o kogo chodzi ;)
    Bynajmniej nie Helga :)

    Pozdrawiam

    DD