  • 11. Data: 2018-08-27 15:21:51
    Temat: Re: Płytkarnie
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    wowa wrote:

    > Z tymi kolorami jest dziwnie, czasem są bezpłatne czasem płatne. Miałem
    > kilka kolorów i subiektywnie patrząc zielony jest najlepszy.

    Ja też przetestowałem kilka i stanęło na białym. Główny powód jest taki,
    że jak mi coś w obwodzie wysokoprądowym strzeli, to przegrzana/spalona
    ścieżka jest widoczna bardzo kontrastowo. Biała farba żółknie i
    brązowieje. Na zielonym słabo widać, sprawdzałem. Czarny to totalna
    porażka, choć jest bardzo sexi. :-P

    Pozdrawiam, Piotr