  • 1. Data: 2010-01-16 14:37:17
    Temat: Płyta Fujitsu-Siemens D1875, prośba o sprawdzenie czegoś
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Jesli ktoś ma pod ręką płytę FS D1875, proszę uprzejmie by sprawdził w
    którą stronę jest skierowana (kreska na obudowie) dioda SMD w górnym tylnym
    rogu płyty, tzn. tym gdzie jest złącze zasilania i gniazda pamięci. Dioda
    jest w samym rogu, ok. 1cm od obu krawędzi. W płycie którą mam została
    oderwana niechcący przez nieuważnego usera a ja zamierzam ją wlutować i
    wolałbym od razu we właściwym kierunku :)
    --
    Jacek