  • 1. Data: 2009-10-19 13:57:49
    Temat: Plus - odrzucanie anonimowych - jak sygnalizuje?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W Plusie jest usługa odrzucania połączeń anonimowych (dzwoniący
    słyszy komunikat by włączyć identyfikację i zadzwonić jeszcze raz),
    czy może ktoś sprawdzał co sygnalizuje Plus? (czy automat dzwoniący
    potraktuje to jako nawiązane połączenie - spamer w callcenter
    usłyszy, że jest blokada, czy automat uzna, że nie doszło do połączenia
    i 'człowiek' w ogóle nic nie usłyszy ?
    (jeśli ktoś może sprawdzić mogę podać numer z blokadą).

    a.

  • 2. Data: 2009-10-19 16:15:11
    Temat: Re: Plus - odrzucanie anonimowych - jak sygnalizuje?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Paź, 15:57, w...@a...pl (Wemif) pisze...
> [...]
    > i 'człowiek' w ogóle nic nie usłyszy ?
    > (jeśli ktoś może sprawdzić mogę podać numer z blokadą).

    Dzwoniący usłyszy komunikat a abonent Plusa w ogóle nie dowie
    się o takiej próbie połączenia. Połączenie oczywiście nie
    dochodzi do skutku - zamiast answer jest announcement.

    Ircys

  • 3. Data: 2009-10-19 19:22:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > Dzwoniący usłyszy komunikat a abonent Plusa w ogóle nie dowie
    > się o takiej próbie połączenia.

    To oczywiste.

    > Połączenie oczywiście nie
    > dochodzi do skutku - zamiast answer jest announcement.

    A to błąd, do dzwoniącego powinno to dojść jako normalna rozmowa,
    wtedy konsultant dzwoniący by wiedział, co ma zrobić (włączyć
    identyfikację), a tak automat dzwoniący, np. w sprawie autoryzacji
    płatności, uzna że nie można się połączyć, a konsultant nie będzie
    znał powodu problemu.

    a.

  • 4. Data: 2009-10-20 07:06:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Od kiedy?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-10-20 18:40:31
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Paź, 21:22, w...@a...pl (Wemif) pisze...

> [...]
    > identyfikację), a tak automat dzwoniący, np. w sprawie autoryzacji
    > płatności, uzna że nie można się połączyć, a konsultant nie będzie

    Bo ta usługa jest dla ludzi a nie dla automatów :)

    Gdyby było zgłoszenie przy każdej próbie to dopiero byłby skandal ;)

    Ircys

  • 6. Data: 2009-10-20 18:41:45
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Paź, 09:06, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> pisze...
    > Od kiedy?

    Odpowiadamy pod cytatem i dopiero wtedy czekamy na odzew :)

    Ircys

  • 7. Data: 2009-10-20 21:00:53
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I znowu te nawyki zdemoralizowanego wieloletnią tzw. "pracą" w telekomunie i na
    koniec wyrzuconego przez francę bezrobotnego...
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-10-21 05:23:08
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >I znowu te nawyki zdemoralizowanego wieloletnią tzw. "pracą" w telekomunie
    >i na koniec wyrzuconego przez francę bezrobotnego...
    > JaC

    baj, baj...

  • 9. Data: 2009-10-21 09:59:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    -Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    -Dlaczego?
    -Odpowiadanie na górze listu.
    -Co jest najbardziej irytujące w e-mailach?

    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-10-21 13:46:15
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w
    wiadomości news:17mjs23ji31xa.dlg@piki.fixed...
    > -Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    > -Dlaczego?
    > -Odpowiadanie na górze listu.
    > -Co jest najbardziej irytujące w e-mailach?

    Mission: Impossible... :( :[

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua