  • 1. Data: 2015-03-25 09:02:27
    Temat: Plus i płatne połączenia krajowe w abonamentach "bez limitu"
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    Dzień dobry,

    Czy to normalne zjawisko, że mając abonament z rozmowami/SMS/MMS = "bez
    limitu" płaci się za wychodzące połączenia krajowe? Rozmawiając z
    konsultantem dowiedziałem się że płatne jest mimo wszystko połączenie z
    BOK. Sprawdziłem jednak historię połączeń (na telefonie) i jedyne
    połączenie z BOK wykonałem dziś by wyjaśnić podejrzane pozycje na fakturze.

    W ogóle widzę, że jest dość duży bałagan w działaniu plusa. W momencie
    gdy otrzymałem e-fakturę, nie było żadnego śladu po tej fakturze w plus
    online. Pojawiła się dopiero 2 dni później. Kolejna rzecz która nie
    działa to nieprawidłowa informacja o wykorzystaniu pakietu bezpłatnych
    minut w UE (na fakturze jest informacja ( dostępne 28 minut, zużyte 0,
    przechodzą 0). Jednocześnie mam na fakturze niezerową pozycję
    "połączenia w roamingu".

    Mam pecha, czy Plus tak ma?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2015-03-25 11:00:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Mar 2015 09:02:27 +0100, Piotr Rezmer <k...@d...pl>
    wrote:

    >Mam pecha, czy Plus tak ma?

    Co do abonamentu się nie wypowiem ale co do ofert na kartę czy to plus
    na kartę bez limitu, czy plush na kartę, bez limitu obowiązuje tylko
    do wszystkich sieci komórkowych. Jeśli nie masz żadnego dodatkowo
    wykupionego pakietu na stacjonarne to jak zadzwonisz na stacjonarne to
    leci cennikowo z konta.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-25 12:44:07
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 11:00, dizel pisze:

> [...]
    > do wszystkich sieci komórkowych. Jeśli nie masz żadnego dodatkowo
    > wykupionego pakietu na stacjonarne to jak zadzwonisz na stacjonarne to

    Z tym że BOK w Plusie ma numer: 601102601, czyli wygląda na komórkowy.

    W regulaminie promocji "Nowa profesjonalna oferta dla firm - bez
    telefonu" jest w:

    Plan Cenowy: Progress Plus 59

    Stawka za minutę połączenia do wszystkich krajowych sieci komórkowych3 i
    stacjonarnych4 = 0 zł
    Stawka za SMS/MMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych5 = 0 zł

    Przypisy:
    3 Z wyłączeniem połączeń w ramach usługi ,,Przekazywanie połączeń", na
    numery serwisów rozrywkowych, informacyjnych i inne numery specjalne
    oraz w roamingu.
    4 Z wyłączeniem połączeń na numery serwisów rozrywkowych, informacyjnych
    i inne numery specjalne oraz w roamingu.

    Bardzo podoba mi się określenie serwis informacyjny. Jeśli zadzwonię pod
    dowolny numer pod którym uzyskam informację (np. zadzwonię do Luxmedu),
    Plus może mi naliczyć koszty :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2015-03-28 08:09:31
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 12:44, Piotr Rezmer pisze:
    > W dniu 2015-03-25 o 11:00, dizel pisze:

    > Z tym że BOK w Plusie ma numer: 601102601, czyli wygląda na komórkowy.

    Ale to jest ich numer i oni informują, że dzwonienie na niego jest płatne

    > Bardzo podoba mi się określenie serwis informacyjny. Jeśli zadzwonię pod
    > dowolny numer pod którym uzyskam informację (np. zadzwonię do Luxmedu),
    > Plus może mi naliczyć koszty :)

    Zadzwoń na zwykły numer stacjonarny lub komórkowy Luxmedu to nie naliczą.
    Tylko nie na numer skrócony zaczynający się od 1 ani komórkowy
    zaczynający się od 70.

    W ogólnopolskiej tabeli numeracji prowadzonej przez UKE jest pula
    numerów dla "serwisów informacyjnych i rozrywkowych" i te są płatne u
    wszystkich.
    Jeśli Luxmed ma taki numer to znaczy, że to Luxmed cię obciąża - dostaje
    z tego kasę od operatora.

    Sławek