  • 21. Data: 2010-06-27 18:15:25
    Temat: Re: Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    > Skonfiguruj telefon i już. Wystarczy nie zamykać sesji GPRS i każda
    > transmisja danych w obrębie jej trwania będzie sumowana.

    Z tym, że sesja może się zakończyć nie tylko z powodu ustawień aparatu.

  • 22. Data: 2010-06-27 21:25:26
    Od: s...@o...pl

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    > Z tym, że sesja może się zakończyć nie tylko z powodu ustawień aparatu.

    Dziekuję, że to zauważyłeś

    A do wypowiedzi kolegi co kupuje pakiet za 5 zł
    to nawet mi się nie chce odnosić,
    bo to nie ta skala ilości transmitowanych danych.

  • 23. Data: 2010-06-28 06:36:17
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    > Z tym, że sesja może się zakończyć nie tylko z powodu ustawień aparatu.

    Oczywiście że nie, telefon może upaść, rozłączyć baterie, może się utopić w
    kompocie, znaleźć poza zasięgiem sieci i wiele wiele innych kuriozalnych
    powodów. Sesja jest też zamykana przez operatora zwykle o pólnocy. W
    praktyce trwa 24 h i w tym czasie wszystkie połączenia będą sumowane.

  • 24. Data: 2010-06-28 06:45:07
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuję, że to zauważyłeś
    >

    > A do wypowiedzi kolegi co kupuje pakiet za 5 zł
    > to nawet mi się nie chce odnosić,
    > bo to nie ta skala ilości transmitowanych danych.

    Sprawdzanie 2 kont poczty w czasie "roboczego" dnia ok 5-6 razy. Godzina
    rozmawiania na MobileGadu prawie codziennie, RSS i Opera Mini głównie
    weekendy. PDA HTC TyTN II. Miożesz się nie odnosić, ale naprawdę pakiet 20
    MB w zupełności mi wystarcza. Wszystko zależy od mądrej konfiguracji
    telefonu, a chyba przyznasz że najgorszą z możliwych rzeczy jest otwieranie
    i ZAMYKANIE sesji GPRS na każde sprawdzenie poczty.

  • 25. Data: 2010-06-28 07:15:52
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

> [...]

    > rozmawiania na MobileGadu prawie codziennie, RSS i Opera Mini głównie
    > weekendy. PDA HTC TyTN II. Miożesz się nie odnosić, ale naprawdę pakiet 20

    Bo Tobie sesji nie rozłącza. Ale gdybyś znajdował się w trudniejszej
    lokalizacji mógłbyś nie mieć żadnej szansy na utrzymanie sesji.

    >Wszystko zależy od mądrej konfiguracji telefonu, a chyba przyznasz że
    >najgorszą z możliwych rzeczy jest otwieranie i ZAMYKANIE sesji GPRS na
    >każde sprawdzenie poczty.

    Więc mówię, że nie wszystko choć oczywiste jest, że szybkie kończenie sesji
    wynikające z ustawień telefonu taki skutek powoduje, ale też zauważ, że dla
    sporadycznego korzystania utrzymywanie sesji jest generalnie niecelowe.

  • 26. Data: 2010-06-28 07:16:47
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

> [...]

    > powodów. Sesja jest też zamykana przez operatora zwykle o pólnocy. W
    > praktyce trwa 24 h i w tym czasie wszystkie połączenia będą sumowane.

    Nie wiesz o czym piszesz.

  • 27. Data: 2010-06-28 07:29:54
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    > sesji wynikające z ustawień telefonu taki skutek powoduje, ale też zauważ,
    > że dla sporadycznego korzystania utrzymywanie sesji jest generalnie

    Ale Autor wątku jednoznacznie napisał że chodzi o sprawdzanie poczty
    wielokrotnie w ciągu dnia.I że za każdym razem zamykana jest sesja. Pewnie
    na takiej samej zasadzie postępuje z innymi aplikacjami korzystającymi z
    transmisji danych. Ja uważam to za oczywisty powód możliwości wygenerowania
    rachunków po 150 zł o którym tez On wspomniał.
    Wiadomo że sa osoby w "trudniejszej" sytuacji o której mówisz. W takich
    przypadkach gdzie rozłacza sie połaczenie GPRS szukałbym innego operatora,
    może innego telefonu, a jeśli nie to wyższe pakiety iPlus. Natomiast na
    pewno nie miałbym pretensji do świata i nie czyniłbym krucjaty po znajomych
    z racji niewiedzy co się podpisywało za umowę i racji błędnej konfiguracji
    telefonu.

    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5232
    (20100627) __________

  • 28. Data: 2010-06-28 08:42:40
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Krzysiek
    >

    > __________ Informacja programu ..

    Plonk

  • 29. Data: 2010-06-29 12:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Po 13 latach czas pozegnac sie z Plusem... "
    <s...@o...pl>
    > Kolega w tym miesiącu na telefonie oprócz pakietu
    > został "puknięty" przez Plusa na ponad 150 zł
    > TYLKO z samego przekroczenia transmisji danych
    > - na tej samej zasadzie.

    Kolega jest mlody i glupi, albo stary ale niedoswiadczony.

    Przeciez wszyscy tak robia, trzeba uwazac.
    Szczegolnie za granica.

    > Rozpoczynam krucjatę przeciw Plus GSM
    > i jestem pewien, ze conajmniej kilkadziesiąt
    > numerów z mojego otoczenia podziekuje Plusowi.

    Mozesz rozpoczac tez krucjate przeciwko Erze oraz paru producentom
    telefonow :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-06-29 13:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisa
    > A to zabezpiecza przed "rżnięciem" ?

    W zasadzie tak, ale trzeba jeszcze troche pomyslec ..

    J.