eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zrywanie połączeń [Trzcianka]Play - zrywanie połączeń [Trzcianka]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play - zrywanie połączeń [Trzcianka]
    Date: Mon, 10 Jan 2011 13:44:17 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <igeuv0$fr8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.smtvsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294663456 16232 80.48.166.113 (10 Jan 2011 12:44:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jan 2011 12:44:16 +0000 (UTC)
    X-User: adrols2
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1005354
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mieszkam w Trzciance koło Piły i mam telefon w Play - abo: Firmowa 100.
    Nie ukrywam, że ta sieć mi bardzo odpowiadała, ale do czasu :(
    Od około 2 miesięcy dokończenie rozmowy telefonicznej poprzez tę sieć,
    to dramat. Jasne, czasami się udaje, ale ostatnio w większości
    przypadków jest problem.
    Połączenia są zrywane, w czasie rozmowy nagle pojawia się brak zasięgu i
    następuje koniec połączenia, mimo że cały czas jestem w zasięgu tej
    sieci. Zasięg oczywiście znika wprawdzie na chwilę, ale ma to miejsce
    dość często.
    Nie wiem czy tak jest cały czas, bo jak nie rozmawiam, to na telefon nie
    patrze :P

    Początkowo sądziłem, że to wina aparatu, ale go zmieniłem lecz zrywanie
    połączeń nadal miało miejsce.
    Zmieniałem ustawienia w telefonie - sieć z 900MHz na 1800MHz (tylko),
    też nie pomogło.
    Ustawiałem wybór sieci ręcznie i też nic, nadal zrywało połączenia.

    Ostatnio byłem w Opolu i tam połączenia Play - Era (połączenie Opole -
    Trzcianka) odbyło się bez problemów, połączenie do Koszalina (Play -
    Era) również odbyło się bez przeszkód, ale już po zestawieniu połączenia
    Opole - Trzcianka (Play - Play) rozmowa została przerwana.
    Czyżby tylko połączenia w sieci Play charakteryzowały się takimi problemami?

    Wiem, że nie tylko ja mam takie kłopoty z Play i że już kilka osób (moi
    znajomi) zgłaszali te usterki poprzez Play24, ale ani na moje
    zgłoszenia, ani na zgłoszenia znajomych Play jeszcze nie odpowiedział.

    Pytanko, co robić?
    Skrajna opcja to podziękować Play i rozwiązać z nimi umowę, argumentując
    to tymi zrywanymi rozmowami i nie wywiązywaniem się przez nich z umowy.
    Wprawdzie ich oferta pod względem rozmów (bynajmniej dla mnie) jest
    najlepsza, lecz mimo to ich ignorancja na zgłoszenia i działanie sieci
    (Play) powoduje, że skłonny jestem rozwiązać z nimi umowę.

    Z kolei, zastanawiam się czy nie zgłosić tego do UKE, tego że połączenia
    są zrywane i nie można przeprowadzić (i dokończyć) rozmowy.
    UKE przyjmuje takie zgłoszenia?

    Pozdrawiam
    Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: