  • 11. Data: 2011-09-30 19:17:56
    Temat: Re: Play - śmiej się Pan
    Od: "UARS" <U...@n...kom>

    Użytkownik "karol" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2ca0.000000aa.4e856356@newsgate.onet.pl...
    > RE Nie Ziemia, a głebokie podziemie
    > Z przyjemnością dodam że, myślenie ma kolasalną przyszłość, ale nie służy
    > niewprawionym. Dotyczy to szczególnie ludzików. którzy na kazde pytanie
    > wydają
    > demagogiczny bełkot o reklamacjach
    >
    > Nie komentująć podstawowej zasady - na pytanie nie odpowiadamy pytaniem -
    > zastanawiam się jakiej wybitnej inteligencyji potrzeba abyś na podstawie
    > tego
    > co napisałem mógł sam zaspokoić swoja oboczną ciekawość

    Pokaż mi jeden Twój post w którym zadałeś jakieś pytanie (nie licząc: "A
    działa, mądralo?") :D

    UARS

  • 12. Data: 2011-10-03 02:38:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-30 00:50, d...@o...pl pisze:

    > A działa, mądralo?

    No u mnie wręcz wybornie, a mieszkam na zadupiu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-10-07 19:45:21
    Od: "karol" <d...@o...pl>

    rE: A u mnie ruszyło. Winna jest Tatiana z salonu Play, którą prosiłem o
    aktywację usługi wyższa prędkość, a kóra z gracją i zrozumieniem
    charaktrystycznym dla tej firmy uruchomiła usługę nocny transfer.

    Rypło sie dopiero po kilku dniach dniach, (korzystam z routera 3G) gdy
    przypadkowo odczytałem stosowny SMS.
    Dodam jeszcze, że działa w 2 lokalizacjach spośród 5 testowanych