  • 1. Data: 2009-10-20 15:12:10
    Temat: Play - popełniłem fatalny i głupi błąd.... da się odkręcić?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji
    głupio pomyliłem się przy wpisywaniu adresu e-mail ( zrobiłem literówkę
    w nazwie domeny ) ale numer telefonu zweryfikowałem poprawnie.
    Oczywiście nie mogę skończyć procesu rejestracji, bo wiadomość
    weryfikująca nie przychodzi na adres, którego nie ma.

    Oczywiście wpadłem na pomysł, żeby rozpocząć cały proces od nowa( z
    prawidłowo wpisanym adresem ), ale jak dochodzi do podania numeru
    telefonu to system radośnie na czerwono krzyczy, że numer należy do
    innego użytkownika.

    Zadzwoniłem na party line w Play(żeby mi to wyresetowali ), ale nie chcą
    ze mną gadać, dopóki nie pójdę do salonu Play i nie zarejestruję karty(
    mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

    Wyresetują to za jakiś czas sami(jeśli tak to jaki?) i będę mógł
    rozpocząć rejestrację od nowa, czy iść po następny Play Fresh za 5zł?
    Konta jeszcze nie doładowałem dzięki Bogu.

    Taki głupi błąd... aż mi wstyd, to pierwszy tak kretyński błąd w moim
    życiu:(
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2009-10-20 16:53:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

> [...]
    > nazwie domeny ) ale numer telefonu zweryfikowałem poprawnie. Oczywiście
    > nie mogę skończyć procesu rejestracji, bo wiadomość weryfikująca nie

    Ha, też taką aszybkie zrobiłem. Na samoistne odblokowanie tego nie ma co
    liczyć, mnie przepychanki pomiędzy PartyLine a salonem zajęły 2 miesiące,
    zanim to zresetowano, pomimo że etap rejestracji miałem za sobą, podczas
    podpisywania lojalki. Jeślić nie zależy na numerze a zależy na czasie - kup
    nowy starter, szkoda nerwów.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-10-20 17:11:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji

    > mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

    Jak dzwonilem na poczatku istnienia Playa to tez mi mowili na "Ty", ale
    potem juz per "Pan" zwykle.
    Podobnie było w Heyahu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-10-20 17:23:12
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    JoteR pisze:
> [...]
    > sobą, podczas podpisywania lojalki. Jeślić nie zależy na numerze a
    > zależy na czasie - kup nowy starter, szkoda nerwów.

    Mam drugiego aktywnego Playa Fresha, zarejestrowanego u nich, więc tam
    będę ładował konto na "pakiety on-line w play fresh"

    Czy jeżeli karta siedziała w modemie, logowała się do sieci, przyszły na
    nią smsy potrzebne do rejestracji, to po wygaśnięciu jej ważności nie
    odetną mnie z całej sieci, jeśli będę korzystał z innej karty SIM? ( np.
    po numerze IMEI modemu? ) Ta nieszczęsna straci ważność, a ja będę sobie
    ładował tą poprawnie zarejestrowaną w play24. W sumie nielogiczne, bo
    straciliby klienta/kasę z niego, ale po tym co słyszałem dziś w party
    line to mało rzeczy jest logicznych w tej sieci.... Tak głośno myślę, bo
    jestem już lekko z równowagi wytrącony.... żeby nie móc tego
    wyresetować, bo nie ma rejestracji w salonie....

  • 5. Data: 2009-10-20 18:12:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zadzwoniłem na party line w Play(żeby mi to wyresetowali ), ale nie chcą
    > ze mną gadać, dopóki nie pójdę do salonu Play i nie zarejestruję karty(
    > mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

    W salonach też potrafią mówić na "ty". Skoro nikomu nie podałeś numeru
    telefonu lepiej przeboleć 5 zł i kupić nowy starter. Ofertę mają dobrą, ale
    z obsługą klienta jest gorzej.

  • 6. Data: 2009-10-26 20:24:46
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 19:11:20 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dzwonilem na poczatku istnienia Playa to tez mi mowili na "Ty", ale
    > potem juz per "Pan" zwykle.

    ale zaraz, czy to jakiś problem ?
    mnie zwroty na "Ty" nie przeszkadzają

    obyczajowość w PL rozluźnia się

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

  • 7. Data: 2009-11-06 16:30:18
    Od: ABC <b...@g...pl>

    > W salonach też potrafią mówić na "ty". Skoro nikomu nie podałeś numeru
    > telefonu lepiej przeboleć 5 zł i kupić nowy starter. Ofertę mają dobrą,
    > ale z obsługą klienta jest gorzej.

    Co w tym złego że mówią "Ty". Uważam że to jest prawidłowe. Wszędzie na
    świecie tak jest.

  • 8. Data: 2009-11-06 16:33:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ABC wrote:

    > Co w tym złego że mówią "Ty". Uważam że to jest prawidłowe. Wszędzie na
    > świecie tak jest.

    Zapraszam za najbliższą granicę, obojętnie którą: zachodnią, południową
    czy wschodnią.

    M.