  • 11. Data: 2010-04-05 18:25:01
    Temat: Re: Play Fresh5 Stan Darmowy, problem mały
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-05 13:19, Nex@pl wrote:

    > Druga sprawa juz przy *111*1*1# dostaję info, że mam sprobować jak będę
    > miał aktywne konto tak już od piątku. No cóż, widzę, że to jednak u nich
    > jakiś problem.

    A wykonałeś chociaż jedno płatne połączenie?

  • 12. Data: 2010-04-06 06:05:15
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-05 20:25, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A wykonałeś chociaż jedno płatne połączenie?

    Nie jedno ;) Kilka, do tego już musiałem znowu doładować za 5pln.

  • 13. Data: 2010-04-08 08:52:54
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    No tak, dostałem standardową odpowiedź nr 1 ;)

    Krótko mówiąc aby mi mogli pomóc, muszę zarejestrować kartę... I kolejne
    dni lecą.

  • 14. Data: 2010-04-08 14:00:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Krótko mówiąc aby mi mogli pomóc, muszę zarejestrować kartę... I kolejne
    > dni lecą.

    Karte rejestrujesz u dealera w 5 minut.
    Ja prawie rok czekalem az mi wlacza na jednym Freshu polaczenia oczekujace.
    Gdy zarejestrowalem karte, to wlaczyli mi w 2 dni :)

    Pozdrawiam
    SDD