eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh się psujePlay Fresh się psuje
  • Data: 2009-12-09 18:23:50
    Temat: Play Fresh się psuje
    Od: Maciej Muran <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bry,

    niby nic nowego [?] nie mam do powiedzenia ale...

    - Pakiety Play Online w telefonie.
    Regulamin usługi wyraźnie informuje, że stan środków pakietu można
    sprawdzić za pomocą *111#. Pomijając fakt, że dotarcie do
    odpowiedniego miejsca w menu nie jest łatwe (żądanie nie może zostać
    spełnione) to w końcu otrzymujemy info o treści "Pakiet jest aktywny".
    Do niedawna jeszcze można było się dowiedzieć o dacie ważności takiego
    pakietu. Dziś jest to niemożliwe. I naturalnie pomijam tutaj opcje w
    Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
    ważności pakietu nigdy tu nie było.
    Aby nie było, że tylko narzekam ;) o termin ważności dowiedziałem się
    pod nr *500 a Pani posapując z lekka do mikrofonu zapisała zgłoszenie
    z opisem błędu. Oczywiście nikt jej nie informował o jakichkolwiek
    zmianach. Oczywiście mają się ze mną skontaktować w sprawie tego błędu
    - nie wiem tylko po co? :P

    O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
    głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
    (2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

    Pozdrawiam,
    Maciek.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: