  • 11. Data: 2010-09-17 07:44:59
    Temat: Re: Play Fresh - pytań kilka
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    sprwa nie jest oficjalna, ale wyszłypierszwe materiały markietingowe
    (wewnetrzne).
    Oprócz 2 nowych taryf ma być płaska taryfa 19gr BEZ żadznych bonusów

    jk

  • 12. Data: 2010-09-17 18:22:59
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > sprwa nie jest oficjalna, ale wyszłypierszwe materiały markietingowe
    > (wewnetrzne).
    > Oprócz 2 nowych taryf ma być płaska taryfa 19gr BEZ żadznych bonusów

    Czyli mBank Mobile dał dobry przykład. Tylko że tam są bonusy - marne,
    bo marne, ale są.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2010-09-18 16:16:31
    Od: dizel <d...@N...pl>

    Może o to w tym chodzi:
    http://blogplay.pl/2010/09/jeszcze-jeden-fajny-start
    er-play-fresh/

  • 14. Data: 2010-09-18 19:37:12
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "dizel" news:edp9969m57er3imhq4kmhnuj96gl7c3ga0@4ax.com

    > Może o to w tym chodzi:
    > http://blogplay.pl/2010/09/jeszcze-jeden-fajny-start
    er-play-fresh/

    cholera ich wie. Znając play pewnie zrobią wiele szumu o nic he he :) A tak
    na poważnie jeżeli rzeczywiście wprowadzili by płaską stawkę 0.19 PLN do
    wszystkich + zachowali możliwość kupna pakietów do play i na stacjonarne za
    5 PLN to poważnie trzeba by było się zastanowić nad tą ofertą.
    No ale jak wiadomo - póki co to jest tylko i wyłącznie gdybanie, więc trzeba
    czekać na dalszy rozwój wypadków.

    Pozdrawiam.