  • Data: 2009-12-14 09:10:16
    Temat: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Prawda to czy fałsz ?
    "...W ostatnim czasie wszystkie platformy telewizji satelitarnej wzbogaciły
    swoje oferty kanałów HD. Sprawdziliśmy, która platforma posiada największa
    liczbę kanałów HD. Wyliczenia pokazuje poniższa tabela..."
    Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie
    miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?