  • 21. Data: 2009-09-15 17:47:46
    Temat: Re: Platforma TVP odkodowana
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Tomasz Jabłczyński", dnia 15-09-2009 o godzinie 16:30:23 w wiadomości
    <news:83986519.20090915163023@idea.net.pl> napisał/a:

    > OPTIBOX HD 2CICX - na Allegro za 500 zł.

    W tej cenie lepszy będzie Ferguson Ariva 200

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 22. Data: 2009-09-15 18:21:23
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Masz na satkurier.pl, pewnie na tvp.pl również.

    Wpisałem i wyszukałem na astrze 1A-1H i żadnego programu z TVP odkodowanego
    nie moge znaleść.

  • 23. Data: 2009-09-15 18:23:50
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    Darek pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:h8ohvb$tcu$1@news.onet.pl...

    > Wpisałem i wyszukałem na astrze 1A-1H i żadnego programu z TVP
    > odkodowanego nie moge znaleść.

    A masz tuner HD????

    Jingiel

  • 24. Data: 2009-09-15 18:27:58
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@X...pl> napisał w wiadomości

    > A masz tuner HD????
    >

    > Jingiel

    To trzeba mieć jeszcze specjalny tuner bo na zwykłym nie znajdzie ? :)

  • 25. Data: 2009-09-15 18:34:18
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    > To trzeba mieć jeszcze specjalny tuner bo na zwykłym nie znajdzie ? :)

    Specjalny jak specjalny. Odbierajacy dvb-s2, czyli w praktyce taki do
    przekazow HD. Stare odbiorniki tego nie zlapia.

    Jingiel

  • 26. Data: 2009-09-15 19:11:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jingiel wrote:

    > Daja cos za darmo w fajnej jakosc, a ty jeszcze krecisz nosem. Pewnie
    > lepiej placic cyfrze???? Dla mnie TVP za free z talerza to pewien
    > plus.

    masz rację płacić cyfrze żeby oglądać chłam z TVP to głupota.

  • 27. Data: 2009-09-15 21:41:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@X...pl> napisał w wiadomości news:

    > Daja cos za darmo w fajnej jakosc, a ty jeszcze krecisz nosem.

    O co Ci chodzi?
    Przecież piszę, że już monoblock kupiłem i od 15:00 używam tej platformy.
    Nigdy jeszcze tak szybko nie zaakceptowałem żadnej innej oferty. ;-)

    >Pewnie lepiej placic cyfrze????

    Nie bardzo jest wybór, piłka dalej jest tylko w C+ i Orange, więc je i tak
    trzeba będzie dokupić.

  • 28. Data: 2009-09-15 21:42:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > Wpisałem i wyszukałem na astrze 1A-1H i żadnego programu z TVP
    > odkodowanego nie moge znaleść.

    A transponder dodałeś?
    dvb-s2 masz?

  • 29. Data: 2009-09-15 21:43:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > oferty. ;-)
    >
    > Nie bardzo jest wybór, piłka dalej jest tylko w C+ i Orange, więc je

    piłkę to sobie lepiej kupić w sportowym i w nią grać :)

  • 30. Data: 2009-09-15 22:40:02
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > A transponder dodałeś?
    > dvb-s2 masz?