  • 1. Data: 2011-03-23 22:30:42
    Temat: Pilot do DVD Manta Emperor IV
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Czesc.
    Dorwalem takie cos jak w tytule (Manta Emperor IV) z odzysku. Problem
    jest jeden. Pilota myszy zezarly (i to doslownie polowa guzikow jest
    wygryziona). Jakby ktos z Was mial takiego pilota gdzies w swoim
    skladziku zlomu wszelakiego, i chcial sie go pozbyc za rownowartosc
    kosztow przesylki i powiedzmy 4-packa za fatyge to ja chetnie przygarne.
    Propozycje na priv na m.gala(zwierzak)interia(kropka)pl lub
    m.gala(zwierzak)gmx(kropka)com

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 2. Data: 2011-03-24 12:13:59
    Temat: Re: Pilot do DVD Manta Emperor IV
    Od: DarekPe <p...@g...com>

    Marcin Gala napisał(a):
> [...]
    > kosztow przesylki i powiedzmy 4-packa za fatyge to ja chetnie przygarne.
    > Propozycje na priv na m.gala(zwierzak)interia(kropka)pl lub

    ...gdyby ktoś miał i nie chciał się pozbywać tylko np. pożyczyć to
    mógłbyś skorzystać z pilota samouczącego się i łatwo skopiować
    potrzebne kody sterujące. Poszukaj pilotów Oskar (produkowanych przez
    Elmak)

    Darek

  • 3. Data: 2011-03-25 13:48:40
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 24-03-2011 o 13:13:59 DarekPe <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > mógłbyś skorzystać z pilota samouczącego się i łatwo skopiować
    > potrzebne kody sterujące. Poszukaj pilotów Oskar (produkowanych przez

    W Lidlu leżą piloty samo uczące się z podświetlanym wyświetlaczem i
    klawiaturą za 24,99 :)
    Obsługują do 10 urządzeń.

    Może już nie we wszystkich Lidlach takie są, bo rzucili jakiś czas temu.
    Ale w gazetkach pojawiają się co jakiś czas więc wystarczy zaczekać.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-03-27 09:27:01