  • 51. Data: 2019-07-10 12:07:28
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wsrod tych dwustu to sami idioci to szybciej z twojej rodziny niz mojej.

  • 52. Data: 2019-07-10 12:16:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Wsrod tych dwustu to sami idioci to szybciej z twojej rodziny niz mojej.

    Huh, czytanie ze zrozumieniem też ci nie idzie :] Tych 200 to ci trzeźwi
    i normalni :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 53. Data: 2019-07-10 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    e-drogi/wiadomo
    >>> sc
    >>> i/news-pijany-pieszy-na-czerwonym-wbiegl-mu-pod-kola
    -kierowca-winny

    > Prawie się zgodzę :)

    uff

    > jest tylko jedno "ale". Wobec ostatniego
    > raportu i statystyk gdzieś/kogoś trzeba wystraszyć,

    nie sadzisz ze to nie jest dobra metoda wychowawcza gdzie karze sie
    niewinnych ludzi?

    > skoro giną
    > ludzie na przejściach.

    Ale pytanie o powód... W tym przypadku powodem było to ze gośc po prostu
    nie umiał przechodzic przez ulice a nie ze kierowca zle jechał...

    > Zobacz ile musiało być zmian w prawie, żeby
    > zmniejszyć ilość pijanych za kierownicą i jakie kary, łącznie z
    > uznaniem że to przestępstwo a nie wykroczenie. Problem pijanych
    > nadal jest a problem zapierdalających ledwie drgnął, pomimo
    > obostrzeń z odbieraniem prawka włącznie. Były pomysły na
    > rekwirowanie pojazdu...więc gdyby odbieranie prawka nie pomogło to
    > krok następny byłby raczej oczywisty :)

    No i teraz pytanie... Naród zły czy podejscie nie takie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 54. Data: 2019-07-10 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Mnie się kojarzy z Pietrzakiem :D

    W sumie rzeczywiście bardziej pasuje ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 55. Data: 2019-07-10 13:04:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-07-10 o 11:04, J.F. pisze:
    [...]

    >Może w tych 200 ocalonych będziesz ty albo ktoś z rodziny?

    Moze, ale wieksza szansa, ze bede wsrod tych 3 tysiecy :-P

    >No to do pierdla w przypadku służbowego/inne
    >Chyba w USA (niektóre stany) tak majo :]
    >Grzywny nie ściągniesz od bidoka.

    Nie taki biedny, skoro stac go bylo na samochod i benzyne ... a nie,
    pardon, samochod sluzbowy.
    No ale prace ma, to komornik moze cos skubac .. ale chyba wlasnie
    prace stracil ... no coz, stwierdzi ze robic mu sie nie oplaca, za to
    zasilek mu sie nalezy :-)

    Tylko dzieci moze robic - ale to sie ponoc Panstwu oplaca :)

    J.

  • 56. Data: 2019-07-10 20:55:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 09:42, LordBluzg(R) pisze:

    > Prawie się zgodzę :) jest tylko jedno "ale". Wobec ostatniego raportu i
    > statystyk gdzieś/kogoś trzeba wystraszyć, skoro giną ludzie na
    > przejściach.

    Do "straszonka" to są bardziej adekwatne przykłady dostępne od ręki.
    Uznawanie za sprawców de facto niewinne osoby przynosi raczej skutek
    przeciwny. Skoro jadę 60, mam zielone światło i nadal jestem winny, to
    chuj z tym - po co się starać. Prawo i wyroki muszą być rozsądne, żeby
    przynosiło rozsądne skutki. Każde odchylenie od tego prowadzi do
    absurdów i jest przeciwskuteczne.

    BTW sądy nie są od "straszenia" i przynajmniej w teorii powinny się
    trzymać litery i ducha prawa a nie jakiegoś tam aktualnego celu władzy.

    > Zobacz ile musiało być zmian w prawie, żeby zmniejszyć
    > ilość pijanych za kierownicą i jakie kary, łącznie z uznaniem że to
    > przestępstwo a nie wykroczenie. Problem pijanych nadal jest a problem

    Nie jest - jesteśmy zapewne w czołówce... trzeźwych na drodze. Mamy
    absurdalnie niskie limity właściwe dla ludzi poradzieckich i skandynawów
    - ci ostatni mają po prostu specyficzne podejście do alko.

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2019-07-10 21:30:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 09:42, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > włącznie. Były pomysły na rekwirowanie pojazdu...więc gdyby odbieranie
    > prawka nie pomogło to krok następny byłby raczej oczywisty :)

    Czy pijany pieszy na przejściu popełnia przestępstwo?

  • 58. Data: 2019-07-10 21:33:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 11:31, p...@g...com wrote:
    > --Akurat kierowca tez, wiec mozna skazac obu ..
    >
    > tez obstawialbym wspolwine ale jak widac sad ksztaltuje swiadomosc prawna :-)
    >
    > Otóż, co przytacza TVN24, sąd kierował się "względami prewencji generalnej,
    wymagające od wyroku sądowego pozytywnego wpływu na kształtowanie się świadomości
    prawnej społeczeństwa".

    > Otóż taką, że po po pijaku można bezkarnie biegać po ulicach i wpadać pod auta. Co
    więcej, kosztem zdrowia można na tym nawet zarobić całkiem poważne pieniądze!

    > to lekka przesada bo nie sadze zeby po wyroku pijaczki masowo rzucali sie pod auta
    ale zapierdalając miej sie na baczności :-)

    Omijaj przejścia

  • 59. Data: 2019-07-10 21:35:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 20:55, Shrek wrote:

    > BTW sądy nie są od "straszenia" i przynajmniej w teorii powinny się
    > trzymać litery i ducha prawa a nie jakiegoś tam aktualnego celu władzy.

    Taki jest właśnie duch prawa

  • 60. Data: 2019-07-10 21:53:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 21:35, kk pisze:

    > Taki jest właśnie duch prawa

    Jaki? Że jak przekroczysz o 10 to jeste winny trzęsiaenia ziemi,
    gradobicia i kokluszu?

    --
    Shrek