  • 11. Data: 2013-10-23 15:03:39
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Bo?
    >
    > "Ścigacz" to fason, tak samo jak "skuter" czy "golas".

    Gdzie znalazłeś tą definicję?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2013-10-23 15:49:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 15:03, Adam Wysocki pisze:

    > Gdzie znalazłeś tą definicję?

    TĘ definicjĘ znalazłem m.in. w Słowniku Języka Polskiego.

    Wg słownika potocznie to słowo oznacza "motocykl sportowy", przy czym
    należy pamiętać, że motocykle do zawodów żużlowych czy jazdy terenowej
    mają własne określenia, więc to nie dotyczy.

    Ergo "ścigacz" to tak zwana "szlifierka" tudzież "plastik".

    Patrz:
    http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/5
    0cc-gearbox/tzr50.aspx

  • 13. Data: 2013-10-25 18:05:58
    Od: Tuscan87 <tuscansk8@_NOSPAM_wp.pl>

    Adam Wysocki napisal

    > Jak masz kasę, to kup RS 125, a po dwóch latach Ninję 250R.

    Z pieniążkami właśnie troche krucho Wiec chyba poczekam na ninje :DD Chyba
    że bedzie jakas oferta