  • Data: 2011-04-15 17:13:17
    Temat: Pierwsze moto - gdzie sprawdzic w Warszawie?
    Od: "Jaro" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zrobilem prawko 2 lata temu ale mnogosc obowiazkow nie pozwolila mi sie na
    powaznie rozejrzec za sprzetem.

    Dobry kumpel sprzedaje teraz swoje CB 500 i po znajomosci daje mi dobra cene
    bo chce opchnac w dobre rece (na brak szmalu nie narzeka) i kupuje na sezon
    cos wiekszego. Mial chetnych za wieksza kase ale woli mi sprzedac za mniej
    ale wie ze bede dbal o sprzet. Sam go kupil 2 lata temu w Moto Motion. Niby
    jest bezwypadkowy i w dobrym stanie nie wymagajacy wkladu wlasnego (w
    zeszlym roku porobil w nim sporo rzeczy). Kolega kolega ale sami wiecie, ze
    nie chce sie wpakowac na mine. Ja sie na kupowaniu motocykli znam srednio
    wiec gdzie moge podjechac aby ktos fachowy go obejrzal? Ewentualnie na co
    zwrocic uwage?

    Pozdrawiam
    Jaro