  • Data: 2011-04-16 07:59:55
    Temat: Re: Pierwsze moto - gdzie sprawdzic w Warszawie?
    Od: "morghul" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No sam jestem swiadkiem jak mial klienta za kilka stow wiecej
    > ale jego kasa malo obchodzi bo jak napisalem ma w cholere.

    Ale co, jak miał klienta to kilka stów więcej to czemu nie
    sprzedał? Bo czegoś tu nie kapuje, wystawia ogłoszenie że sprzeda
    a jak przychodza klienci to im mówi walcie się, ten moto sprzedam
    dobremu kumpliwi taniej?
    Ehhhh... tez bym chciał mieć takiego kumpla ;)))) Bierz i się nie
    zastanawiaj, albo poproś tego kumpla o pomoc przy zakupie co
    sprzedaje, w koncu taki dobry chłopak z niego ;)

    --

    morghul