  • 1. Data: 2011-05-27 10:00:01
    Temat: 'plandeka' do bagażnika
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    wie ktoś czy/gdzie można nabyć 'wyściółkę' do bagażnika - tak żeby przewozić
    np. rower i nie brudzić auta?

  • 2. Data: 2011-05-27 10:05:11
    Temat: Re: 'plandeka' do bagażnika
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-05-27 10:00, lamia pisze:
    > wie ktoś czy/gdzie można nabyć 'wyściółkę' do bagażnika - tak żeby
    > przewozić np. rower i nie brudzić auta?

    ostatnio odkryłem fajną stronę, gdzie mają mnóstwo takich akcesoriów:
    http://tiny.pl/hf9b1

    Cieszę się że mogłem pomóc :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2011-05-27 10:10:58
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 10:00, lamia pisze:
    > wie ktoś czy/gdzie można nabyć 'wyściółkę' do bagażnika - tak żeby
    > przewozić np. rower i nie brudzić auta?
    Zainteresuj się płachtami do przewozu psów, dostępne w większości dużych
    sklepów zoologicznych. Teoretycznie służą do ochrony tylnej kanapy, ale
    sprawdzają się świetnie w bagażniku.

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-05-27 13:49:00
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "lamia" <l...@o...pl> wrote in message
    > wie ktoś czy/gdzie można nabyć 'wyściółkę' do bagażnika - tak żeby
    > przewozić np. rower i nie brudzić auta?

    Polecam plastikowa "wanienke", najlepiej pod konkretny model auta, ale jak
    jest bagaznik bez zalomow, to moze byc i prostokatna. Kupowalem w duzych
    sklepach motoryzacyjnych, np. Feuvert.
    Wygodna na codzien, bo nawet jak sie cos z bagazu wyleje, to wyjmujesz ta
    wkladke, pluczesz i jak nowa ;-)
    Nie polecam takich z naklejona mata przeciwposlizgowa, bo na poczatku to
    bardzo fajnie dziala, ale po roku mata zaczyna sie kruszyc i wszystkie
    bagaze masz w czarnych malych kawalkach maty (sprawdzone na 2 matach).

    --
    Axel

  • 5. Data: 2011-05-27 23:58:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>