  • 11. Data: 2016-02-01 10:42:05
    Temat: Re: Piaskarka w akcji :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Tylko dlaczego piach z solą a nie sama sól :-(
    > Straszny syf jest potem cały rok.

    Na serio pytasz?

  • 12. Data: 2016-02-01 11:22:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-01 09:33, quent wrote:

    > Tylko dlaczego piach z solą a nie sama sól :-(
    > Straszny syf jest potem cały rok.

    W wielu miejscach sypie sie wylacznie piach, zadnej soli, i nie sposob
    temu odmowic slusznosci ze wzgledu na ochrone chocby drzew.
    Byleby ten piach byl potem sprzatany.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2016-02-01 12:37:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    elmer radi radisson wrote:

    > Byleby ten piach byl potem sprzatany.

    do kanalizacji :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-02-01 14:51:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-01 11:22, elmer radi radisson wrote:
    > Byleby ten piach byl potem sprzatany.

    O to mi chodzi.
    Niestety ogólnie to u nas syf potem wszędzie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2016-02-01 14:52:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-01 10:42, Budzik wrote:
    > Na serio pytasz?

    Możliwe, że niekoniecznie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2016-02-01 15:17:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-02-01 11:22, elmer radi radisson wrote:
    >O to mi chodzi.
    >Niestety ogólnie to u nas syf potem wszędzie.

    Brud na samochodzie po takim sypaniu jest wielki.

    Ale IMO _ to nie tylko kwestia sprzatania piasku, ale glownie tego, ze
    jest uzywany jakis gliniasty.
    Plus masa naszych niewykonczonych drog czekajacych na lepsze czasu i
    pelno blota na drogach.

    J.

  • 17. Data: 2016-02-01 19:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>