  • 61. Data: 2020-04-09 20:03:21
    Temat: Re: PiS nie rokuje
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 09 Apr 2020 17:59:31 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Statystyka 11 litrów liczona jest dla ludzi powyzej 15 roku zycia, wiec
    > ten co sie własnie urodził nie jest wliczany do sredniej...

    Nie pierwszy raz Zenek wychodzi na chłopka-roztropka co słyszał że
    dzwonią :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2020-04-09 20:40:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś już Budzik na etapie że twierdzisz że jak byś chciał to byś nie pil czy
    dopiero dochodzisz do tego etapu?

  • 63. Data: 2020-04-09 20:50:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia 09 Apr 2020 17:59:31 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    >Nie pierwszy raz Zenek wychodzi na chłopka-roztropka co słyszał że
    >dzwonią :)

    Bez przesady - to az tak bardzo szacunkow nie zmieni.

    J.

  • 64. Data: 2020-04-09 21:08:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Dwa drinki z amerykańskich filmów dla debili ale na każdego
    >statystycznego Polaka.
    >Tego co się dziesięć minut temu urodził i tego co w śpiączce pod
    >respiratorem teraz leży.

    Urodzil nie, bo od 15 lat licza, a respiratorow jest malo.

    Po prostu u nich moze byc zwyczaj - przychodzisz do domu, łykasz sobie
    małą whisky.
    Albo piwo czy dwa.

    >Jak zredukujesz do kilku milionów, bo tylu będzie w Polsce
    >alkoholików, to wychodzi że każdy z nich pół litra wódki albo jej
    >odpowiednik w piwach codziennie wypija.

    W piwach raczej nie, bo to za duzo by wyszlo.
    Ale owszem - jakby tak 5 mln ludzi codziennie pol litra pilo, to bysmy
    mieli tych 11 litrow na glowe.
    Widzisz tylu pijakow ?
    Ja nie, wiec chyba ktos pomaga.

    >Jeśli pijesz codziennie piwo, i inni co wypijają codziennie piwo, i
    >twierdzicie że dla smaczku po obiedzie, bo ma bukiet, żeby lepiej się
    >trawilo, bo jak tylko byście chcieli to piwa byście nie pili.
    >To znaczy że ty i inni jesteście czynnymi alkoholikami.

    Ale moze jednak mozemy nie pic :-)

    >Nie pijący lub pijący okazjonalnie nie chcą żadnego podwyższenia
    >dopuszczalnej ilości promili. Dla nas 0,00 jest w sam raz.

    Odwrotnie - takiego pijacego okazjonalnie wkurza, ze nie moze sie
    dwoch kieliszkow na imieninach wypic,
    czy piwa na wycieczce w upalne lato.
    A jak Francuz - ze nie moze sie wina do obiadu napic :-)

    J.

  • 65. Data: 2020-04-09 21:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09-04-2020 o 18:00, J.F. pisze:

    >Jak płonie, to z taką bez różnicy - nie pomoże ani trochę.
    >Tym to możesz tlący się przewód może ugasić....

    Ale przynajmniej bedziesz mial wspomnienie, ze próbowałes, i to pewnie
    nie jedną, bo przejezdzali inni.

    A jakbys nie mial nic, to co - nasikac, czy trawe rwac ? :-)

    J.

  • 66. Data: 2020-04-09 21:15:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Jest niezbędny..... . Kolejne tłumaczenie alkoholika. Pewno jak byś
    >tylko chciał to mógłbyś nie używać alkoholu. Ale akurat nie chcesz bo
    >dziewięcio procentowy porter ma bukiet.

    O, dobry porter jest naprawde dobry. I to nie dlatego, ze ma 9%
    alkoholu.

    Niestety, trzeba trafic na pasujacy gatunek, a to jest trudniejsze, bo
    portery mniej popularne.

    J.

  • 67. Data: 2020-04-09 21:33:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Limit w promilach wprowadzony jest ze względu na czynnych miękkich alkoholików. Oni
    żeby żyć musza mieć cały czas niewielkie stężenie alkoholu we krwi. Bez tego
    zachowują się jak narkomani na głodzie. W Polsce takich jest kilka milionów. Bez
    jakiegoś niewielkiego dopuszczalnego limitu promili załamała by się gospodarka. Mieli
    coś zrobić z małpkami i nic nie zrobili. Powód prosty. Alkoholicy bez dostaw
    procentów nie byli by w stanie pracować. Jak idąc do pracy kupi setkę wódki i ja
    przez kilka godzin po małym lyczku wypije to może pracować. Jak zlikwidować albo
    podnieść cenę małpek to kolejne objętości są sporo większe. Jak by kupił pół litra to
    wypił by w jeden dzień a nie w pięć. Ujebal by się i by nie mógł pracować, wypadek
    mógłby mieć, czyli same straty dla pracodawcy i budżetu. Pierdolenie o winie do
    obiadu albo piwie po obiedzie uskuteczniają alkoholicy. Muszą mieć jakieś
    wytłumaczenie dla siebie i innych. Nie lubię piwa. Kiedyś miałem okazję spróbowania
    piwa alkoholowego i bezalkoholowego. Dla mnie pod względem efektów smakowych piwo
    bezalkoholowe nie różniło się od tego z alkoholem. To dlaczego miłośnicy piwa po
    obiedzie nie napiją się piwa bezalkoholowego? Uprzedzając odpowiedzi w stylu że nie
    ma ulubionego gatunku bezalkoholowego od razu odpowiem że chyba nie robią piw
    bezalkoholowych po 2 złote tylko droższe. Czyli że piwa bezalkoholowe są
    odpowiednikami średnio drogich piw.

    Ale bzdury piszesz. Dorabiasz sobie ideologię do swoich urojeń.

  • 68. Data: 2020-04-09 23:55:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I te urojenia to trzy miliony małpek dziennie. Do tego 0,3l piwa dziennie na
    statystycznego Polaka. Do tego to co w butelkach większych niż małpka. Do tego co
    ludzie sami upedza. Jesteśmy po przeciwnej stronie barykady co na niej napisali
    alkohol. Ty musisz być mocno trunkowy że bronisz pijaków. Ja nie pije i mam w dupie
    każdy dopuszczalny limit alkoholu.

  • 69. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jesteś już Budzik na etapie że twierdzisz że jak byś chciał to byś
    > nie pil czy dopiero dochodzisz do tego etapu?

    uwielbiam tych domorosłych lekarzy... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 70. Data: 2020-04-10 10:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >I te urojenia to trzy miliony małpek dziennie.

    No, jest to jakis argument, o ile prawdziwy.
    Odejmujac drobna ilosc ktora kobiety do ciasta kupuja - wychodzi te 3
    mln alkoholikow.

    >Do tego 0,3l piwa dziennie na statystycznego Polaka.

    A to akurat kiepski argument, bo coz to jest - jedno male piwo
    dziennie.
    Ty nie pijesz, ja dzis nie pije, a dwoch innych moglo sobie wypic do
    obiadu pol litra...

    >Do tego to co w butelkach większych niż małpka.
    >Do tego co ludzie sami upedza.

    A nie pisales, ze to sie nie oplaca ? I IMO masz racje.
    Wiec raczej to, co przywioza z zagranicy.

    >Jesteśmy po przeciwnej stronie barykady co na niej napisali alkohol.
    >Ty musisz być mocno trunkowy że bronisz pijaków.
    >Ja nie pije i mam w dupie każdy dopuszczalny limit alkoholu.

    A inni pija i maja w dupie, ze ty masz w dupie :-)

    Jak widac - demokracja jest, a limitu nikt nie rusza, do dupy taka
    demokracja :-)

    J.