  • 1. Data: 2009-11-01 22:11:22
    Temat: Philips LCD Philips 32PFL7404H FULL HD
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Rozważam zakup tego TV i mam pytania:
    1) w opisie jest: Odbiór MPEG4 HDTV przez tuner DVB-T i tuner
    kablowy DVB z obsługą standardu CI+*
    - jakie są szanse że ten TV bez dodatkowych urządzeń będzie
    można wpiąć do kablówki i będzie odbierał programy cyfrowo z
    kablówki (kiedy standard cyfrowy się upowszechni)? (tu gdzie
    mieszkam najpopularniejsza jest kablówka Aster)
    - czy wbudowane w tym sprzęcie gniazdo CI+ może być do czegoś
    przydatne?

    2) jak ktoś zna lepszy model TV LCD 26-32" w zbliżonej cenie
    to proszę o info.

    Przykładowa aukcja z opisem tego TV (chociaż znalazłem go
    taniej w sklepie):
    http://www.allegro.pl/item766167005_telewizor_32_lcd
    _philips_32pfl7404h_full_hd.html

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-01 22:42:19
    Temat: Re: Philips LCD Philips 32PFL7404H FULL HD
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    Jeśli twoja kablówka oprócz własnych cyfrowych dekoderów oferuje swoje
    moduły CI z kartami, to będziesz odbierać.
    Tak jest w cywilizowanych krajach (uregulowane ustawowo) ale jeszcze
    nie słyszałem, by w Polsce jakaś kablówka dawała taką możliwość.
    Zapytaj w swojej kablowce.

  • 3. Data: 2009-11-01 22:57:22
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

> [...]
    > - jakie są szanse że ten TV bez dodatkowych urządzeń będzie można wpiąć do
    > kablówki i będzie odbierał programy cyfrowo z kablówki

    u mnie (32PFL8404H, podobny) odbieral TVP HD i trzy inne SD
    operator promocyjnie wstawil kanaly, TV sam je znalazl i podmontowal

    > - czy wbudowane w tym sprzęcie gniazdo CI+ może być do czegoś przydatne?
    jezeli operator, albo TV naziemna wprowadzi stacje kodowane

    > 2) jak ktoś zna lepszy model TV LCD 26-32" w zbliżonej cenie to proszę o info.

    podobny 32PFL8404H, kupilem pol roku temu w zblizonej cenie, w Komputroniku:

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/74671/Au
    dio-Video/Telewizory/32%22_Philips_32PFL8404H-12.htm

    dla mnie tez bylo wazne, ze sa to modele wyjatkowo niskie - 47 cm
    ma kilka dodatkowych fików-mików , czesto zmieniaja (update) oprogramownie

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Połączenia multimedialne Ethernet-UTP5, USB

    Formaty odtwarzania MP3, LPCM, WMA od wersji 2 do wersji 9.2, Zdjęcia w formacie
    JPEG, MPEG1, MPEG2, MPEG4, AVI, H.264/MPEG-4 AVC, MPEG-Program-stream PAL,
    WMV9/VC1

    Łącze sieci komputerowej Certyfikat DLNA 1.0
    Inne połączenia Wyjście analogowe audio L/P, Wejście audio PC, PC-In VGA,
    Wyjście S/PDIF (koncentryczne), Moduł CI

    http://www.consumer.philips.com/c/telewizory-seria-8
    000/seria-8000-telewizor-cyfrowy-32-cale-full-hd-108
    0p-32pfl8404h_12/prd/pl/
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    jp

  • 4. Data: 2009-11-01 23:25:58
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > podobny 32PFL8404H, kupilem pol roku temu w zblizonej cenie, w Komputroniku:

    tutaj zobaczylem za 2524 zl:
    http://rtv-agd.pl/index.php?a=produkt&id=4103&prod=P
    hilips&ceny=

    a z dodatkow typu "termometr, zegar, kalkulator", widze jeszcze:

    -=-=-
    Przeglądarka multimedialna DLNA, Przeglądarka internetowa,
    Usługa Net TV, Przeglądarka multimedialna USB

    Domyślne ustawienie głośności (AVL), Zmiana głośn. dla
    każdej zaprog. poz.

    Przetwarzanie kolorów: 4 biliony kolorów (RGB 14 bitów)
    -=-=-

    obraz ladny, szczegolnie na DM800 i Astra HD Demo

    Pzdr.J.P.

  • 5. Data: 2009-11-01 23:34:47
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    >
    > -=-=-
    > Przeglądarka multimedialna DLNA, Przeglądarka internetowa,
    > Usługa Net TV, Przeglądarka multimedialna USB

    Super, dzięki za namiar na ten model. Jutro jadę obejrzeć do
    jakiegoś MM jak wyświetla i ciekaw jestem jaki bitrate jest w
    stanie wyświetlić z USB. Specyfikacja tej maszyny wygląda
    dość konkretnie.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2009-11-02 21:44:11
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 2 Nov 2009, Netx wrote:
    > ... ciekaw jestem jaki bitrate jest w stanie wyświetlić z USB.

    A to, to okresla standard USB 2.0 [480 Mbit/s (60 MB/s)].
    Natomiast rzeczywisty strumien czytania, determinuje to co podlaczysz.

    Zwykle, nawet z pendrive typu "Kingston DataTraveler Capless 8GB Black"
    (maks. predkosc odczytu ~6 MB/s, czyli ~48 Mbps), bez problemu odczytasz
    strumien HD. Testowalem na DM800 i Astra HD DEMO.

    Z zapisem w czasie rzeczywistym, jest gorzej - predkosc zapisu ~3 MB/s.
    Praktycznie - na DM800 tragedia z nagrywaniem HD na pendrive, pikseloza.
    Bez problemu nagrywa HD na dyski SSD i HDD.

    Takze prąd z USB w Philipsie, bez problemu wystarcza do uruchomienia
    dysku 2.5" w kieszeni. DM800 moze wysterowac tylko pena i SSD.

    Inna sprawa, czy znajdziesz wlasciwy s/w dekodujacy w TV.
    Ale s/w jest czesto aktualizowany. Ja w ciagu pol roku, aktualizowalem
    trzy razy.

    Pzdr.J.P.

  • 7. Data: 2009-11-03 10:08:29
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jerzy Pastusiak wrote:

> [...]
    > ~3 MB/s. Praktycznie - na DM800 tragedia z nagrywaniem HD na
    > pendrive, pikseloza. Bez problemu nagrywa HD na dyski SSD i HDD.

    Proponuję rozważyć zmianę pendrive. Niektóre modele Kingstona
    charakteryzują się wybitnie (po)wolnym zapisem. Inny Kingston
    lub produkt innej firmy, co do której specyfikacja (_zapisu_)
    będzie Ci znana, a problemy z zapisem na pendrive mają szanse
    zniknąć.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert