  • 1. Data: 2009-11-01 21:08:20
    Temat: Re: nowy spliter clone+
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Prosze wytlumacz mi sens stosowania spliterow w tunerach z portem ETH i
    > USB i wsparciem dla wifi ?

    Witam,

    nie każdy wie, co ma wspólnego wsparcie dla wifi, usb, lub port ETH
    (pierwsze słysze o czymś takim)
    mógłbyś wytłumaczyć, mi o co chodzi? Czyli co nie ma sensu stosować
    splitera? Przypominam, że mamy 2 dekodery - 1 pvr od cyfry i drugi chcialem
    wlasnie arive zastosowac, docelowa jeszcze jeden tuner.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-11-01 21:20:25
    Od: games <g...@g...home.pl>

    DeSola pisze:

> [...]
    > splitera? Przypominam, że mamy 2 dekodery - 1 pvr od cyfry i drugi chcialem
    > wlasnie arive zastosowac, docelowa jeszcze jeden tuner.

    Tunery z wyzszej polki z linuxem na podladzie maja mozliwosc dzielenia
    uprawnien po ETH albo Wifi.

  • 3. Data: 2009-11-01 21:26:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tunery z wyzszej polki z linuxem na podladzie maja mozliwosc dzielenia
    > uprawnien po ETH albo Wifi.

    No ale z cyfrowego mediasata w ten sposób nic nie podzieli, bo on ma wyjście
    Eth nieaktywne, podobnie jak usb.

  • 4. Data: 2009-11-01 22:37:31
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Tunery z wyzszej polki z linuxem na podladzie maja mozliwosc dzielenia
    > uprawnien po ETH albo Wifi.

    Ariva 200 chyba nie ma linuxa z tego co wiem? Mógłbyś wskazać mi jakieś
    tunery które w ten sposób funkcjonują?

    pozdrawiam

    M.

  • 5. Data: 2009-11-01 23:25:22
    Od: games <g...@g...home.pl>

    DeSola pisze:

    > Ariva 200 chyba nie ma linuxa z tego co wiem? Mógłbyś wskazać mi jakieś
    > tunery które w ten sposób funkcjonują?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > M.

    Eh pomylka to nie ten segment rynku, sa takie ale nie stac cie.

  • 6. Data: 2009-11-02 06:58:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    games pisze:

    > Eh pomylka to nie ten segment rynku, sa takie ale nie stac cie.

    ??
    dm 500 / linbox 5558 za ok 320zł.

    pozostaje Ci tylko spliter, jak masz dekoder cyfry i działa to b.bobrze.
    jedyny ferdek jaki miał problemy z tym spliterem to fk6900

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion