  • 1. Data: 2010-03-24 15:00:11
    Temat: Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rozpedzony-mo
    tocyklista-potracil-policjanta-w-Warszawie,wid,12105
    925,wiadomosc.html?ticaid=19dd7&_ticrsn=3
    http://tinyurl.com/yapzp48

    Rozpędzony motocyklista potrącił policjanta w Warszawie

    Jadący z nadmierną prędkości motocyklista potrącił policjanta, który
    próbował zatrzymać go do kontroli. Do wypadku doszło na warszawskim Wale
    Miedzeszyńskim.

    - Mogę potwierdzić, że do takiego zdarzenia doszło. Policjant został
    przewieziony do szpitala. Ustalamy okoliczności - powiedział rzecznik
    KSP Maciej Karczyński.

    Z informacji PAP wynika, że motocyklista jechał z nadmierną prędkością.
    Gdy zobaczył zatrzymującego go funkcjonariusza zwolnił, później
    przyspieszył, potrącając policjanta. Kierowca kilka minut później został
    zatrzymany. Ze wstępnych ustaleń wynika, że nie miał uprawnień do
    kierowania motocyklem.

    ************************

    Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
    przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
    uprawnień nie miał.

  • 2. Data: 2010-03-24 15:14:44
    Temat: Re: Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hod5t3$4iv$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
    > przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
    > uprawnień nie miał.
    http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul14
    5086.html

    A co z tym?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 3. Data: 2010-03-24 17:26:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hod6th$qp1

    http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul14
    5086.html
    > A co z tym?

    Na 99% to tez byl motocyklista tylko akurat moto mial w warsztacie.

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-24 18:49:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
    > przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny

    Jak widać jeszcze nie nauczyli się, że za takie postępowanie czasem kara
    bywa najwyższa i uzasadniona. Skoro życie i tak im niemiłe to późniejsze
    użalanie się nad takimi świadczy tylko niskim stanie umysłowym użalających
    się. Po jaką cholerę kupować przeważnie wyścigowy pojazd jak się nie ma na
    niego uprawnień i nie zna się prawa drogowego? Chyba tylko po to, by szybko
    wylądować na cmentarzu.
    neelix

  • 5. Data: 2010-03-24 21:24:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Bartek Kacprzak pisze:

    > http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul14
    5086.html
    > A co z tym?

    Niestety przezyl.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-03-24 21:35:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
    > przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
    > uprawnień nie miał.

    Ktos kto nie umie ocenić sytuacji i wybiera opcje potrącenia/zabicia
    czlowieka aby uniknac (dosc lagodnej) kary za brak PJ zasluguje na
    odstrzał, przymusowa terapię w psychiatryku lub jakas inna forme
    dlugotrwalej izolacji od spoleczenstwa.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 7. Data: 2010-03-24 21:44:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak się nie ma na niego uprawnień i nie zna się prawa drogowego? Chyba
    > tylko po to, by szybko wylądować na cmentarzu.

    Po raz pierwszy musze sie z Toba zgodzic w 100% :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-03-24 21:48:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    5086.html

    > Niestety przezyl.

    Tak wynika z doniesień. Za jakiś czas pewnie się okaże, że chce
    od Policji odszkodowania za nieuzasadnione użycie broni, albo
    coś w podobie.

    W sumie czego się dziwić, skoro ma takich obrońców społecznych,
    jak Twój przedpiścia? Co za różnica, czy jechał samochodem, czy
    motocyklem? Dla mnie obie sytuacje są do ostrzału (podobnie jak
    ta, do której się odnosiłem w topicu) i nie ma dla mnie różnicy
    źródło napędu. Jednak dla niektórych jednak "solidarność jajników"
    jest ważniejsza od faktów itd. :(

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-03-24 21:58:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:
    (...)
> [...]
    > czlowieka aby uniknac (dosc lagodnej) kary za brak PJ zasluguje na
    > odstrzał, przymusowa terapię w psychiatryku lub jakas inna forme

    Cóż zrobić - takiego się społeczeństwa dorobiliśmy, a wielu jeszcze
    broni takie indywidua. Jak pewnie wiesz, to się zazwyczaj wynosi z domu.
    Mógłbym być ojcem tych motocyklistów, czy np. tego z Golfa. W głowie
    mi się nie mieści, jakim trzeba być rodzicem (człowiekiem), by wychować
    kogoś takiego. Owszem, czarne owce też się zdarzają, ale coś ich dużo
    i do tego mają sporo adwokatów.

    Eeeh...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-03-24 22:40:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    DoQ pisze:

> [...]
    > czlowieka aby uniknac (dosc lagodnej) kary za brak PJ zasluguje na
    > odstrzał, przymusowa terapię w psychiatryku lub jakas inna forme

    Kiedyś miałem okazję uczestniczyć w barowo-piwnej nasiadówie towarzystwa
    motocyklowo-ścigaczowego w wieku lat poniżej 20.

    Z opowieści wynikało, że dla nich wszystkich ucieczka przed policją to
    raz że codzienność, a dwa że nic trudnego. Blokady, czasami nawet
    policyjne śmigłowce to dla nich zero problemu.
    I z całego towarzystwa wszyscy sobie siedzą przy piwie i snują takie bujdy.

    Oczywiście zapewne żaden z nich przed policją nie uciekał, ale w barze
    nikt nie chce być gorszy od kolegów.
    No i sądzę że jak tak wszyscy się ponakręcają, to każdy z osobna widzi
    "kolegów kozaków" którzy przed policją uciekają z taką łatwością, to jak
    taki potem zobaczy lizak to nagle czuje że to jego szansa na "dołączenie
    do elity" no i manetkę odkręca.