-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: red <r...@r...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Peugeot 407 Coupe - kilka pytań
Date: Thu, 1 Jul 2010 09:14:43 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <i0hf93$dl1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-134-53.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1277968483 13985 87.105.134.53 (1 Jul 2010 07:14:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jul 2010 07:14:43 +0000 (UTC)
X-User: reddint
User-Agent: Unison/2.0.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293648
[ ukryj nagłówki ]Witam,
zastanawiam się nad Peugeotem 407 w wersji Coupe i w sumie interesują
mnie tylko 2 silniki: benzyna 3.0 V6 i diesel 2.7 również V6. Pomijam
tutaj kwestię kultury pracy, osiągi są dosyć zbliżone, jednak czy ten
peżotowski diesel cierpi na jakieś typowe usterki?
Druga rzecz dotyczy skrzyni biegów - większość V6 jakie są w
ogłoszeniach to automaty - czy są z nim jakieś problemy? Nawet nie wiem
co to za skrzynia jest.
Ostatnia rzecz - póki co miałem okazję jeździć tylko 407 w wersji sedan
i wydawał mi się dosyć miękki - czy jeździł ktoś już może coupe? Czy
jest twardy, jaką to ma w ogóle trakcję? Obecnie też jeżdzę dość
"sztywnym" coupe i nie chciałbym zmieniać swoich nawyków w zakrętach :)
Pozdr.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=