  • 11. Data: 2010-01-26 00:03:26
    Temat: Re: Peugeot 406 1.8 benzyna opinie
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    A jezeli chodzi o opinie ogolna to hmm... powiem tak peugeota juz nie chce
    drugiego, a szczegolnie peugeota dizla :)
    ...ale tez juz tyle w niego wlozylem ze szkoda mi teraz sprzedac :)

    Chociaz ty benzyne rozwazasz wiec powinno byc tansze w ewentualnych
    wymianach/naprawach :)

    Pozdr.

  • 12. Data: 2010-01-26 11:42:35
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Konrad L pisze:
    > A jezeli chodzi o opinie ogolna to hmm... powiem tak peugeota juz nie chce
    > drugiego, a szczegolnie peugeota dizla :)
    > ...ale tez juz tyle w niego wlozylem ze szkoda mi teraz sprzedac :)

    a jakie są twoje zastrzeżenia co do tego auta? z chęcią poczytam bo
    dopiero mam zamiar kupić takie auto, a może faktycznie nie warto.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-01-26 13:25:10
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    Na +
    + duzy i pojemny(mam kombi)
    + wygodny
    + super zawieszenie, wszystko wybiera choc troche buja, ale mi to nie
    przeszkadza.
    + nie czuc predkosci
    + fajne siedzenia
    + w sumie dobre materialy w srodku(w sensie estetycznym) Wszystko mile i
    miekkie w dotyku, brak twardych plastikow jak to czesto w nowych samochodach
    maja w zwyczaju.
    + CICHY - napewno sporo ciszej jest niz w golfie V z jakims tam TDI. Opon
    praktycznie nie slychac, a szum powietrza to moze od 120.
    + tani w zakupie
    + male spalanie 2.0HDI 110 KM trasa 6l mieszany pod 8l.
    + dobrze zabezpieczone blachy, mam w jednym miejscu takie duze obtarcie do
    blachy i jest na tyle dobrze ocynkowany ze juz 2-ga zima i kompletnie nic
    sie z tym nie dzieje.
    + wystarczajaco dynamiczny
    + dosyc wysokie zawieszenie

    Na -
    Tez myslalem ze to jakis mit, ale co by nie mowic moj egz. jest usterkowy
    - strzelil mi w trasie napinacz paska wielorowkowego.
    - ciekna gdzies tylne drzwi i zbiera sie woda w nogach pasazera
    - musialem wymienic dwumas(ała bolało)
    - jak juz pisalem, maglownica padla(tez bolalo)
    - cos sie dzieje z turbo osprzetem, w gorace dni brak mocy i olej lapie duza
    temp.
    - czasem dzieja sie cuda zwiazane z elektronika
    - fabryczne radio nagminnie zdycha
    - PRZELACZNIKI OD KIERUNKOWSKAZOW sie sypia, to chyba specjalnie taki bubel.
    Po lifcie o tyle usprawnili ze zintegrowali wadliwy modul w wieksza czesc. I
    teraz raz ze w aso kosztuje kolo 900 zl, a 2 ze trzeba kierownice zdjac zeby
    to wymienic !!!

    Jak widzisz sporo z dolegliwosci dotyczy tego ze mam diesla... :)

    Poza usterkowe wady:
    - duuuuuzy promien skretu, parkowanie w ciasnych miejscach, czy nawracanie
    to masakra(tu tez pewnie kombi ma swoja zasluge, a i to ze PJ mam nie za
    dlugo :) )
    - czuc ze to wiekszy samochod, przykladowo astra II jest odczuwalnie
    zwinniejsza(mniej sie buja, szybciej manewruje itp, nie chodzi mi ze jest
    szybsza)
    - uklad kierowniczy jest jakis... gumiasty i srednio pewny(to tez
    przyrownuje do wspomnianej astry II) :)
    - to samo precyzja skrzyni biegow... no... tez gumiasto, biegi nie wskakuja
    w stylu klik, klik... :)
    - karoseria podejrzewam nie za sztywna, a auto ciezkie i na jakis wybojach,
    kraweznikach czasem troche trzeszczy :)

    Poza usterkowe wady, to naprawde niewiele, ciezko mi bedzie po tym peugeocie
    kupic cos co podobnie jezdzi i nie kosztuje x razy wiecej...

    Pozdr.

  • 14. Data: 2010-01-26 16:47:21
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Konrad L pisze:
    > Jak widzisz sporo z dolegliwosci dotyczy tego ze mam diesla... :)

    dlatego poluje za wersją z silnikiem benzynowym. Martwi mnie trochę
    elektonika ale cóż, teraz każde auto ma masę elektroniki. Trzeba będzie
    to okiełznać.

    --
    krzysiek82