  • 31. Data: 2016-06-24 10:14:36
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 24 Jun 2016 10:07:00 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

    >Pani Basia z fabryki odkurzaczy, odchodzi na emeryturę.
    [...]
    >- Ależ owszem, panie dyrektorze, ale co w domu złożyłam, to mi wychodził
    >karabin maszynowy!

    Eee... to było o Łuczniku i maszynie do szycia.

  • 32. Data: 2016-06-24 10:16:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 10:12, __Maciek wrote:
    (ciap)

    > Zawsze zastanawiałem się też kto to jest "ptakająca Lenia"z piosenki
    > Skaldów - "Szukam wstążki dla ciebie, dla ciebie, PTAKAJĄCA LENIA", a
    > w szczególności na czym polega ptakanie.
    > :-)

    " - a Pan to trochę sepleni
    - dlatego pracuje w radio "

    Włodek

  • 33. Data: 2016-06-24 10:22:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > To może jesteś jedynym, który o tym wie. Do wczoraj :-)

    Jutro ten jakże istotny fakt może stać się elementem powszechnej świadomości.
    Historia dzieje się na naszych oczach.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2016-06-24 10:23:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Nie wiem, czy to nie w tamtych rejonach, powiedzieć komuś, że jest stary,
    > to wyraz szacunku...?

    Uznanie kogoś za czarownika też może być tak odebrane (ale i bez tego mąż
    ów uczony zasługiwał na wielki szacunek).

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2016-06-24 10:25:13
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup

    > Łooooooo.....

    No już nie mów, że sobie nie złożyłeś wzmacniaczyka z "Elektroniki dla
    wszystkich" Wojciechowskiego. To był chyba mój pierwszy układ i zaraz
    poleciałem pochwalić się rodzicom, że działa, bo naprawdę działał. Ale już w
    przedszkolu potrafiłem samodzielnie nagrać sobie bajkę z płyty na
    magnetofon, choć nie rozumiałem jeszcze, czemu wskaźnik nagrywania dobija do
    takiego samego poziomu, mimo, że głośność bajki była różna. Czułem jednak,
    że "tam jest coś, co tak robi". Gramofon, to jakieś gówno, magnet to
    Philips, model 2204, to pamiętam. (wlaściwie, to on ma jeszcze literkę N
    przed numerem, ale dla mnie numerek jest najważniejszy)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 36. Data: 2016-06-24 10:25:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan __Maciek napisał:

    > Zawsze zastanawiałem się też kto to jest "ptakająca Lenia"z piosenki
    > Skaldów - "Szukam wstążki dla ciebie, dla ciebie, PTAKAJĄCA LENIA",
    > a w szczególności na czym polega ptakanie.
    > :-)

    Ja to zawsze lubiłem piosenkę o Jerzym Gondolu. Tym co mieszkał nad Wisłą.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2016-06-24 10:29:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 10:14, __Maciek pisze:

    > [...]
    > Eee... to było o Łuczniku i maszynie do szycia.

    A ja już myślałem, że Zelmer produkował broń. :-) A może...?

    Robert

  • 38. Data: 2016-06-24 10:31:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 10:25, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ja to zawsze lubiłem piosenkę o Jerzym Gondolu. Tym co mieszkał nad Wisłą.

    No nie oplułem monitora, gorąco jest zaschło mi ;-)
    Czyszczenie odpada.

    Włodek

  • 39. Data: 2016-06-24 10:44:43
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 24 Jun 2016 10:25:13 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

> [...]
    >poleciałem pochwalić się rodzicom, że działa, bo naprawdę działał. Ale już w
    >przedszkolu potrafiłem samodzielnie nagrać sobie bajkę z płyty na

    Też umiałem zrobić przewód DIN-DIN i kopiować z jednego magnetofonu na
    drugi. Philipsów to nie miałem, tylko sprzęty typu ZK120, RB3200,
    RM121, Radmor 5102, gramofon GS4xx, jakiś tajwański radiomagnetofon.

  • 40. Data: 2016-06-24 10:51:41
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 24 Jun 2016 10:29:12 +0200 Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    napisał:

    >A ja już myślałem, że Zelmer produkował broń. :-) A może...?

    Może elektromagnetyczną - mieli doświadczenie w projektowaniu
    silników, to może i elektromagnesy do miotania pocisków nawijali?
    A pocisk mógłby być prowadzony w rurze z twardego PCV, identycznej jak
    do odkurzacza - dual use technology :-)