  • 61. Data: 2013-12-01 21:36:40
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l79gd1$klm$...@n...news.atman.pl

    > Niestety tu ci nie pomogę bo nie znam tam nikogo a co do samego serwsiu to się
    zgodzę że są wqrw... czytaj mój hub od nich.
    > ps. Co tam masz z tym ekranem bo nie pamiętam a nie chce mi się szukać, podaj w
    dwóch zdaniach a nie referat :)

    Więc w jakim celu piszesz o sztuce złota?

    Telefon ma żółta plamkę u dołu ekranu.
    Tym większą i intensywniejszą, im dłużej jest
    używany i im dookoła jest cieplej i jaśniej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2013-12-01 21:50:47
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "KM" napisał w wiadomości grup

    witam
    czy warto kupić ten telefon proszę o opinie, porównanie cena jakość.

    Kup Lenovo A830 na aliexpress.com lub na allegro.

  • 63. Data: 2013-12-02 01:39:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "user" l7g7fg$bes$...@n...news.atman.pl

    > Użytkownik "KM" napisał w wiadomości grup

    > czy warto kupić ten telefon proszę o opinie, porównanie cena jakość.

    > Kup Lenovo A830 na aliexpress.com lub na allegro.

    http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-A830-Quad-core
    -android-4-2-1-MTK6589-phone-with-Russian-5-0-Screen
    -cell/1061195736.html

    Można też tutaj:

    http://dx.com/p/lenovo-a830-mtk6589-quad-core-androi
    d-4-2-1-wcdma-bar-phone-w-5-0-qhd-wi-fi-and-gps-blac
    k-214462

    ale tutaj 3G nie chodzi na 900 MHz, czyli Aero2 nie pójdzie na tym.

    Można tez kupić ZTE V987

    http://swiatandroid.pl/recenzja-zte-grand-x-quad-v98
    7-z-ekranem-ogs/
    http://dx.com/p/zte-v987-quad-core-android-4-1-2-wcd
    ma-smartphone-w-5-0-ips-wi-fi-and-gps-white-black-20
    5190

    i tutaj 3G chodzi na 900 MHz.

    http://www.aliexpress.com/item/Original-ZTE-V987-And
    roid-4-1-Android-Phone-MT6589-Quad-Core-5-0-IPS-HD-S
    creen/1471416154.html

    a tu nie wiem

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2013-12-03 13:58:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l77kdm$s3n$...@n...news.atman.pl

    > Ciekawe jaki jest współczynnik zesputych notebooków do całej oferty
    > pentagrama nie mówiac już że eurorma nie zajmuje się tylko
    > firmą pentagram tylko prowadzi serwis wielu marek.

    Moim zdaniem:

    -- pierwsza naprawa notebooka nie była potrzebna; wystarczyło zresetowanie
    płyty głównej (ja, nie mając dokumentacji, nie zresetowalem)
    -- druga naprawa notebooka także nie była potrzebna; wystarczyło poprawienie
    łączności pomiędzy RAMkami i płytą (o czym dowiedziałem się znacznie później)
    -- serwis niepotrzebnie wymienił mi dysk (WDC 250 GB) na nowy (taki sam, ale
    nowiuteńki)
    bo i nadal notebook uskuteczniał latanie a ja wstawiłem tutaj zupełnie inny dysk
    (błysk Seagate -- notabene już popsuty w paru miejscach tak, że miejsca te
    musiałem
    wyizolować; WDC był znacznie odporniejszy i na wysokie temperatury (chyba nawet
    zgodnie ze specyfikacją) i na loty qpodłogowe)

    Inny serwis zapewne by nie tylko niczego nie naprawił, ale być może by obciążył
    kosztami transportu i diagnozy oraz po chamsku zapytał:

    Chris> A co ma piernik do wiatraka ??

    Przyznam, że notebook powinien wytrzymywać wysokie temperatury otoczenia,
    ale gdy smartfonowy ekran zażółcać się w wyniku przegrzewania, nie mam
    szansy na reakcję ani serwisu, ani (jak widać) dystrybutora, ani sklepu.

    Gdy w wyniku przegrzania mam problemy z RAMkami, mogę te problemu
    usunąć samodzielnie. Żółtej plamki ekranu Monstera -- nie mogę.

    > Super, wysłałem im laptopa z uszkodzoną grafiką, walił artefakty na
    > ekran i po miesiącu oddali jako naprawiony"", nawet nie chciał
    > się włączyć !!! miesiąc póżniej przysłali naprawiony (wymiana
    > płyty głównej) łącznie 2 miesiące bez laptopa.

    Być może tak było. Ja piszę o sobie -- po roku używania, po zakończeniu
    rocznej gwarancji (akumulator miał półroczną) wymieniono mi akumulator
    na dwa razy pojemniejszy, który po 2 latach używania nie wykazuje zużycia.

    Notebooka nie miałem kilka dni.

    > Czytaj co pisze wyżej.

    > LOL widać że się nie znasz albo nie miałeś dzieci, miałem wózek
    > Emaliungi za 3.000 a po paru latach bo dałem go bratu ledwo
    > sprzedałem do za 200zł

    W necie widzę reklamy wózków kosztujących 2 czy 3 stówy.
    Gdybyś kupił dobry wózek o poprawnym stosunku ceny do
    wartości użytkowej -- zapewne byś nie stracił.

    > A co to ma wspólnego z ilością fotelików/wózków ?? w 99.9999%
    > jeden wózek/fotelik = jedno dziecko.

    > No przecież pisałeś że warto mieć znajomych .. tobie nie pożyczą ?? WHY ??

    Smartfonu? Raczej nie. Majtki, żonę ;) czy samochód
    być może znajomi pożyczą, ale nie smartfon. :)

    > Tylko po co ?? fotelik/wózek jest na 2-3 max do tego jak ktoś
    > nie chce tandety za 200zł z marketu to są wysokie koszta i 99%
    > rodzin nie stać

    Nie stać -- skoro tracą pieniądze na bezwartościowe Pentagramy?
    Wartościowe inaczej -- niszczące zdrowie.

    > na to żeby kupić drugi fotelik za 1.500 czy wózek za 2-3.000
    > tylko dla tego żeby stał 99.999999999% bez sensu.

    Po co kupować drogi i popsuty, skoro można kupić tani?
    W marketach reklamacje zazwyczaj rozpatrywane są na korzyść klienta.
    W markecie zasady są zwykle proste -- rację zazwyczaj ma klient, a jeśli
    już klient racji nie ma, należy reklamację rozpatrzyć na korzyść klienta
    pomimo tego, że klient nie ma racji. ;)

    Wyjątkiem są te sytuacje, gdy paragon rażąco nie zgadza się z reklamowanym towarem.

    Można wówczas próbować (nierzadko z pomocą sprzedawców)
    podmiany towaru na półce sklepowej i ponownego reklamowania...

    Możliwe są także inne rozwiązania, satysfakcjonujące
    obie (przykładowo klienta -- i żony klienta) strony. ;)

    > Tel. wymieniasz co jakiś czas a stary zostaje więc trzymaj jako
    > backup i po problemie a jak nie to idziesz do MM i kupujesz za
    > 100zł nówkę.

    Jak już napisałem -- nic po starym telefonie, gdyż właśnie dlatego kupuję
    nowy, że stary nie potrafi sprostać zadaniom stawianym przez tak zwane
    życie. Dwa lata temu rozpatrywałem smartfon z jednym rdzeniem i zegarkiem
    500 MHz, a teraz dla mnie dwa rdzenie i 1 GHz to raczej mało.

    Stary telefon to ciekawostka i prezent dla kogoś, kto
    ma zapotrzebowania mniejsze od moich. Nie kupuje nowego
    smartfonu tylko dlatego, że nowy jest dostępny.

    > Nie masz dzieci więc nie wypowiadaj się bo tylko się kompromitujesz .

    > J/w nie masz pojęcia o temacie więc zostaw go i pisz na tematy na któych się znasz.

    > Jakoś dostało to odpowiednie certyfikaty

    No właśnie -- ,,jakoś''. Moim zdaniem warto te certyfikaty sprawdzić.

    > więc normy spełnia.

    Raczej nie spełnia, skoro uszkodził słuch.

    > Nie wiem co tam słychać bo nie mam pentagram

    Co słychać? Ano to:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/s/Castor.ogg
    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/s/Castor0p01025s.PNG <-- 10 milisekunda
    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/AED.PNG <-- cały dźwięk

    > ale tysiące ludzi nie narzekają.

    Albo raczej nie stać ich na prowadzenie prawniczej walki przeciwko mordercom.

    > Samsung też pisze 1GB/2GB a użytkownik dostaje DUŻO mniej,
    > taj jest choć mi też się to nie podoba.

    Samsung Ace dawał tyle, ile pisał/obiecywał.
    (z uwzględnieniem zaokrągleń czy niuansów typu 1024 zamiast 1000)
    Co więcej -- widziałem snapy aplikacji pokazujących zmierzone
    parametry wielu telefonów dających tyle, ile obiecywali producenci.

    Niemal każda aplikacja zapuszczona na Monsterze mówi, że znajduje
    tam łącznie tylko 553 MB RAMu. Niektóre aplikacje podają to
    w bajtach i wówczas są DROBNE różnice wynikające właśnie z zaokrągleń.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2013-12-13 21:44:10
    Od: "user" <b...@d...com>

    odsyłam do telchina.pl tam jest forum o chinolowych telefonach, z tego co
    wiem Areo2 działa na A830 sam mam NEO N003 w wersji 2/32 GB bateria trzyma
    mi 3 dni bez żadnego problemu i wieczorem muszę na siłę rozładowywać...

  • 66. Data: 2013-12-26 05:18:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "user" l8fris$m8k$...@n...news.atman.pl

> [...]
    Areo2 działa na A830 sam mam NEO N003 w wersji 2/32
    > GB bateria trzyma mi 3 dni bez żadnego problemu i wieczorem muszę na siłę

    O co chodzi z tym problemem GPS? IMO raczej ciekawy telefon.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2013-12-26 13:19:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l9gand$bhu$...@n...news.atman.pl

    > "user" l8fris$m8k$...@n...news.atman.pl

    Areo2 działa na A830 sam mam NEO N003 w wersji
    rozładowywać...

    > O co chodzi z tym problemem GPS? IMO raczej ciekawy telefon.

    Nie dostrzegam 900 MHz na UMTS. Po co komu tani smartfon bez Aero2?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2013-12-29 00:19:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Jako ciekawostka:

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii monster a
    wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

    https://www.facebook.com/pages/Anty-Pentagram/121780
    828015078?ref=stream

    Mój Monster (z żółtą plamką) nie był reperowany w serwisie.
    Zapewne masa nabywców zrezygnowała ze zgłaszania uszkodzeń,
    widząc nastawienie serwisu czy przedstawiciela Pentagramu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2013-12-29 00:23:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 529788e9$0$2147$6...@n...neostrada.pl

    > Ale koszt serwisu nie zalezy od dlugosci kolejki.
    > 14 dni czy 1 dzien - tyle samo czasu trwa naprawa/diagnoza.

    Mylisz się. Gdy naprawa trwa 1 dzień -- chętnych do napraw przybywa.
    Gdy naprawa ciągnie się w nieskończoność -- ludzie nie zgłaszają uszkodzeń.

    Jakiś serwis trzeba zapewnić -- choćby tylko ,,na pokaz''.
    (choćby tylko po to, aby umieścić adres tego serwisu na stronie WWW)

    > Ale w praktyce wazniejsza jest obsluga klienta niz jakosc sprzetu :-P

    W praktyce najważniejsze są pieniądze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2013-12-29 00:40:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" 5297a417$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    Zazwyczaj zysk spada w okolice zera, ale
    zawsze można przenieść się na inna markę.