-
21. Data: 2016-03-14 17:43:47
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:56e67990$0$702$6...@n...neostrada.
pl...
> Jakim? Jeden nawala. Inne działają.
Dobrym?
H2testw
-
22. Data: 2016-03-15 15:51:35
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: PiteR <e...@f...pl>
Maciek pisze tak:
> W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
>> Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież
>> biorą. Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin.
>> Mysz bezprzewodowa Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do
>> sklepu(inny sklep). Na miejscu pracownik włączył i jemu
>> zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a i tak gwarant przysłał
>> nową sztukę.
> Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki
> zgubiłem pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji,
> ale działał wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można
> je dokupić jako część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe,
> gratis. Fajna firma :-)
>
> PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)
>
przysłane wykryło je i się zepsuło ;)
--
Piter
Let me see your war face.
-
23. Data: 2016-03-16 10:54:07
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2016-03-15 o 15:51, PiteR pisze:
> Maciek pisze tak:
>
>> W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
>>> Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież
>>> biorą. Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin.
>>> Mysz bezprzewodowa Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do
>>> sklepu(inny sklep). Na miejscu pracownik włączył i jemu
>>> zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a i tak gwarant przysłał
>>> nową sztukę.
>> Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki
>> zgubiłem pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji,
>> ale działał wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można
>> je dokupić jako część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe,
>> gratis. Fajna firma :-)
>>
>> PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)
>>
>
> przysłane wykryło je i się zepsuło ;)
>
Nie, nie zepsuło się, bo to było pióro Trusta a nie Apple ;)
--
Pozdrawiam.
Adam
-
24. Data: 2016-03-17 00:32:18
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: Marsjanin <m...@m...tk>
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:57:26 +0100, mirekc napisał(a):
> Dvb-t ma swoją specyfikę. Ja mam podobny problem z telewizorem i
> pendrivem GoodRam. Po podłączeniu do telewizora przestaje nagrywać w
> losowych momentach, albo zapisuje puste pliki, albo rozwala się
> partycja. Po przeformatowaniu i podłączeniu do kompa nie wykazuje
> żadnych błędów, można zapisywać, odczytywać, uruchamiać różne testy i
> nic. Nawet nie ma jak reklamować, bo sprawdzą na kompie i uznają, że
> dobry.
Problemy mogą być dwa.
Pierwszy - to zbyt wolny zapis i przepełnienie bufora, wskutek czego
przerwanie nagrywania oraz uszkodzenie pliku. Jednak posypania się
tablicy plików bym się nie spodziewał. Choć - jeśli to jakaś natywna, to
być może, że kiepska i właśnie tak to działa.
Drugi potencjalny problem to zbyt duży apetyt na prąd, lub zbyt mała
(mniejsza niż przepisowe 500 mA) podaż natężenia prądu z urządzenia.
Skutkuje to ,,zgubieniem" pendrive'a zupełnie, jak przy jego wyjęciu
podczas zapisu (też wtedy nie liczyłbym ani na fragment pliku).
Na to pierwsze nic nie pomożemy, a powodem może być też zużyta pamięć w
pendrivie, potrzebująca więcej czasu na korekcję błędów, czy zapis po
prostu.
Na drugie - spróbuj podłączyć przez zasilany hub USB. Jeśli pen nie
będzie widoczny, trzeba pomyśleć nad uczonym kabelkiem typu gniazdo i
wtyk USB a dodatkowo między nimi w zasilanie bezpośrednio wpięte 5 wolt z
zasilacza już dowolnego.
--
Pozdrawiam,
Marsjanin
-
25. Data: 2016-03-20 14:20:03
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: "neelix" <a...@w...pl>
Użytkownik "Chris" <x...@x...com> napisał w wiadomości
news:nc48ed$1oq$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2016-03-13 o 18:07, Irokez pisze:
>
>> A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
>> wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
>> wywal w kosz.
> Nie przejdzie :)
> A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
> odesłania do dostawcy.
Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci jako
sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny programu
zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował pierdołami po
gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.
--
Pozdrawiam
neelix
-
26. Data: 2016-03-20 23:02:59
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-03-20 o 14:20, neelix pisze:
>
>>> A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
>>> wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
>>> wywal w kosz.
>> Nie przejdzie :)
>> A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
>> odesłania do dostawcy.
>
> Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
> jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny
> programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
> pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.
>
Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?
Pozdrawiam
-
27. Data: 2016-03-20 23:35:02
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: "neelix" <a...@w...pl>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:ncn6m9$737$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2016-03-20 o 14:20, neelix pisze:
>>
>>>> A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
>>>> wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
>>>> wywal w kosz.
>>> Nie przejdzie :)
>>> A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
>>> odesłania do dostawcy.
>> Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
>> jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny
>> programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
>> pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam
>> zrezygnuje.
> Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
> pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?
Bo inne zachowują się normalnie.
--
Pozdrawiam
neelix
-
28. Data: 2016-03-21 11:08:39
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-03-20 o 23:35, neelix pisze:
>
>>>>> A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
>>>>> wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
>>>>> wywal w kosz.
>>>> Nie przejdzie :)
>>>> A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
>>>> odesłania do dostawcy.
>>> Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
>>> jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny
>>> programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
>>> pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam
>>> zrezygnuje.
>> Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
>> pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?
>
> Bo inne zachowują się normalnie.
>
A z drugiej strony niesprawny podobno pendrive zachowuje się
normalnie co udowadnia że nie jest niesprawny. Prawda ?
Po prostu kupiłeś kiepskie urządzenia nie trzymające parametrów
USB. I po spotkaniu dwu takich urządzeń nie chcą ze sobą
współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie
wymień tańsze z nich na inne.
Pozdrawiam
-
29. Data: 2016-03-21 12:08:42
Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Od: "neelix" <a...@w...pl>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:ncoh71$o6o$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2016-03-20 o 23:35, neelix pisze:
>>
>>>>>> A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
>>>>>> wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
>>>>>> wywal w kosz.
>>>>> Nie przejdzie :)
>>>>> A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
>>>>> odesłania do dostawcy.
>>>> Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
>>>> jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny
>>>> programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
>>>> pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam
>>>> zrezygnuje.
>>> Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
>>> pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?
--
Pozdrawiam
neelix>> Bo inne zachowują się normalnie.
> A z drugiej strony niesprawny podobno pendrive zachowuje się
> normalnie co udowadnia że nie jest niesprawny. Prawda ?
> Po prostu kupiłeś kiepskie urządzenia nie trzymające parametrów
> USB. I po spotkaniu dwu takich urządzeń nie chcą ze sobą
> współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
> do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie
> wymień tańsze z nich na inne.
Ponad 2 lata było OK. Żadne zamieszanie. Dają na 5 lat gwarancję to niech
jej przestrzegają. Chodzi o dłuższą gwarancję.
--
Pozdrawiam
neelix