  • 581. Data: 2012-05-22 08:51:27
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4fba8023$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...
    > Od czasu braku blaszanych strzałek jednak problem jest i to duży.
    > Bo zielona strzałka Ci się nie włączy, gdy piesi na przecznicy mają
    > zielone.

    Bzdura.
    Do tego wlasnie sluzy zielona strzalka.

    --
    Axel

  • 582. Data: 2012-05-22 08:51:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-22 02:40, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > A nie przyszło ci do głowy że faza jest skrócona i np. starsza osoba nie
    > zdążyłaby przejść przez jezdnię.

    Jak już znajdziesz się na przejściu tak kierujący ma obowiązek umożliwić
    Ci jego opuszczenie.
    Głupotą jest projektowanie rozwiązań dla 1% społeczeństwa, gdy dla
    reszty oznacza to znaczącą niekorzyść.

    > Ale takie krótkie zielone paru samochodom
    > wystarczy.

    Skoro nie ma pieszych, to jaki problem dla samochodów aby przejechać na
    warunkowej strzałce ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 583. Data: 2012-05-22 09:04:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-22 01:03, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Jak jest ścieżka to sio na ścieżkę.

    > To dostosuj prędkość do warunków -- możesz sobie po prostu jechać wolniej.
    > Dostosowanie prędkości do warunków obowiązuje wszystkie pojazdy nie tylko
    > mechaniczne.

    Hipokryzja czystą gębą.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 584. Data: 2012-05-22 09:12:09
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-22 02:37, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Czyli jak widać mało jeździsz.

    Napraw sobie kryształową kulę.

    > Bo normalnie coś takiego jest wtedy gdy na
    > poprzecznej drodze jest zielone dla samochodów i np. cały czas zielona
    > strzałka. Albo np. całą faza jest skrócona że pieszy nie zdąż przejść,

    Ale zdajesz sobie sprawę z istnienia przejazdów dla rowerów, które
    przeważnie towarzyszą przejściom. Ponadto ile wg. Ciebie potrzeba
    pieszemu czasu na pokonanie dwóch pasów ruchu ?

    > ale
    > pojedynczy samochód jadący mało uczęszczaną drogą owszem przejedzie.

    Jasne, wyłącznie wtedy... w końcu znany jest geniusz ekspertów od
    regulowania sygnalizacji.

    Wątpie abym znalazł na to czas.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 585. Data: 2012-05-22 09:23:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Ale to twoj kolega z grupy, tez jakis lepszy oszolom,

    Lepszy od Ciebie, bo zachowujący się zgodnie z tematyka grupy.

    >zaczal watek o
    > rowerach.

    Nie.
    O pedalarzach przeszkadzających samochodom na drodze.

    > I dlaczego zachowujesz sie w sposob obrazliwy?

    Nie zachowuję się.
    Pedalarz to określenie stanu umysłu, od rowerzysty różni go wiele.
    Ktoś kto postępuje tak jak Ty na tej grupie, to nie rowerzysta.
    Im szybciej to pojmiesz tym lepiej, wiele czasu Ci nie zostało.

  • 586. Data: 2012-05-22 09:25:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Ale podobno zdecydowana wiekszosc wypadkow z udzialem rowerzystow nie ma
    > miejca na ulicach, a na przejsciach dla pieszych i przejazdach
    > rowerowych. Czy to cie nie zastanawia?

    Tylko o tyle, że powinni ścigać znajdujących się tam rowerzystów i
    oczywiście zabrać im jakiekolwiek znamiona pierwszeństwa w tych miejscach.
    Na tej samej zasadzie, dla której pociąg nie zatrzymuje się przed szlabanem
    aby przepuścić samochody czy rowerzystów.

  • 587. Data: 2012-05-22 09:25:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > to w takim razie pojedziemy twoim tempem. :)

    Ale moim tempem to nie ma sensu, bo jak mi nie wierzysz to po prostu mogę Ci
    pokazać screen z nextbike gdzie widać o której godzinie wypożyczałem rower i
    o której go oddawałem.

  • 588. Data: 2012-05-22 09:27:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > sprowadzilismy rozmowe do poziomu absurdu

    To nie my, tylko Ty nawijając o 60 na rowerze.
    Reszta dyskusji już faktycznie miała wykazać Ci absurd takich twierdzeń.
    Cieszę się, że się udało.

    >wiec EOD.

    Ok.

  • 589. Data: 2012-05-22 09:27:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > hmm, zla zdajesz sobie sprawe z tego ze wiekszosc tego to były dojazdy do
    > z pracy?

    No i co w związku z tym?
    Problem nie leży w "gdzie" tylko "kto".
    IMO jesteś tym jednym na 100.

  • 590. Data: 2012-05-22 09:28:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Sam sposób określania rowerzystów

    Ale on tak nie określił rowerzystów, ani z opisanego zachowania nie
    wynikało, iż to byli rowerzyści.