  • 41. Data: 2012-05-17 23:58:23
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    to wrote:
    > begin kajus44

    > Co za kretyn wymyślił jednokierunkowe ścieżki rowerowe?

    Może ten który nie chciał, żeby sami rowerzyści w swoim szale się o siebie
    nie porozbijali ;)
    Albo ten który był w Holandii.

  • 42. Data: 2012-05-18 00:00:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kajus44

    > Może ten który nie chciał, żeby sami rowerzyści w swoim szale się o
    > siebie nie porozbijali ;)

    Jakoś jeździłem po dwukierunkowych i problemu nie było.

    > Albo ten który był w Holandii.

    Nieźle tam musiał przyćpać...

  • 43. Data: 2012-05-18 00:13:01
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> napisał(a):

    > Kolejna sprawa, to fakt, że pałętają się po nich stada pieszych.

    Czyli jak pieszy się porusza w miejscu, w którym go nie powinno być, to jest be,
    ale jak rowerzysta zamiast ścieżką jedzie po jezdni na której go nie powinno w
    tym wypadku być, to jest wszystko ok, tak? Imię na K, cztery litery? ;)

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 44. Data: 2012-05-18 00:16:15
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> napisał(a):

    > Co do ścieżek natomiast: w Polsce jak to w kraju, w którym przepisy
    > rzadko są rozsądne, najpierw uchwala się nakaz poruszania po ścieżkach
    > rowerowych zakazując poruszania po chodnikach a następnie produkuje w
    > bólach krótkie, koślawe odcinki tworów prowadzących z nikąd do nikąd
    > szumnie nazywanych ścieżkami rowerowymi.

    Jakby jakieś ile? 8-9% PKB pochodziło z podatków płaconych wyłącznie przez
    rowerzystów, tak jak ma to miejsce w przypadku kierowców, to by pewnie szło
    trochę sprawniej. Nie, nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji z cyklu "niech
    wszyscy zapłacą za coś, z czego tylko garstka będzie korzystać" ;)

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 45. Data: 2012-05-18 01:18:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 19:16:17 +0200, Master_Disaster napisał(a):

    > Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących plagi
    > pedalarzy? Bo coraz częściej widuję te ścierwa jeżdżące obok siebie całą
    > szerokością jezdni. Dziś trzech takich w tych swoich pedalskich trykocikach
    > zablokowało jezdnię na tyle dokładnie że z osiem samochodów za nimi jechało
    > nie mogą ich wyprzedzić, bo z przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na
    > trąbienie inaczej niż pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych
    > debili. Wolno im tak?

    Nie dość, że nie wolno tak jechać, to jeszcze mieli obowiązek zjechac z
    drogi, żeby umożliwić wyprzedzanie.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2012-05-18 01:18:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Starą, "dobrą" strategią w Polsce jest stawianie znaku C-13 albo C-13/16
    > na chodniku, który nic z DDR nie ma wspólnego. Rowerzysta poszukuje
    > wtedy wjazdu na DDR zgodnego z prawem, ot co.

    Nie, rowerzysta przejedzie 2 metry chodnikiem, "poszukiwał" będzie
    pedalarz, bo nareszcie będzie miał pretekst do wkurwiania kierowców,
    którym zazdrości aut.

  • 47. Data: 2012-05-18 06:30:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-17 21:14, to wrote:

    > Ja trąbię mijając takich debili. Myślę, że taka tresura na dłuższą metę
    > powinna zadziałać.

    Średni pomysł. Typowy niedoswiadczony pedalarz odwraca się wtedy (wraz z
    kierownicą) przez prawe ramię i zjeżdza na środek pasa - a tego akurat
    nie chcesz.

    Shrek.

  • 48. Data: 2012-05-18 06:31:04
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-18 01:18, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie dość, że nie wolno tak jechać,

    Racja.

    to jeszcze mieli obowiązek zjechac z
    > drogi, żeby umożliwić wyprzedzanie.

    LOL.

    Shrek.

  • 49. Data: 2012-05-18 07:26:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 21:54:26 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Co za kretyn wymyślił jednokierunkowe ścieżki rowerowe?

    Pewnie potomek kretyna który wymyślił jednokierunkowe jezdnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 50. Data: 2012-05-18 07:54:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > a moze ta sciezka jest w takim stanie, ze przypomina tor przeszkod?

    A co to zmienia?
    I tak nie ma prawa pedalarz jezdnią popylać.

    > Wcale bym sie nie zdziwil, ze w takim wypadku lepiej i szybciej i (nie
    > koniecznie przyjemniej) jechac mimo wszystko ulica

    Ale to nie jest kwestia jak jest lepiej, tylko że NIE WOLNO mu wjechać na
    jezdnię.

    Ostatnio musiałem takiego debila edukować na moście Rocha w Poznaniu,
    ścieżka jest chyba po obu stronach mostu (nowiutka), ale debilowi i tak się
    lepiej (jego zdaniem) jechało po jezdni.