    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Pasywnie chlodzona grafika
    Date: Mon, 19 Oct 2009 22:47:58 +0200

    Powitanko,

    Wielkich wymagan nie mam, w zasadzie tylko aby bylo pasywne chlodzenie i
    co za tym idzie maly pobor pradu (czy raczej odwrotnie). Przegladam
    sobie takie karty i tak sie zastanawiam: Pisza, ze bierze taka karta max
    50, albo (inna) 85 W. Czy dobrze rozumiem, ze tyle zlopie "we stresie",
    czyli jakas gra, a tak normalnie, czyli odpalony w okienku TV (VideoMate
    900), przegladarka www i Thunderbird, to bierze mniej? Nie mam zadnych
    gier, moze kiedys kupie Flight Simulatora (na emeryturze;-)).
    Aha, jeszcze jedno wymaganie, aby umiala to, co jest nieosiagalne dla
    mojego ATI X550 czyli wylaczyc monitor jak "idzie spac" po zadanym
    czasie bezczynnosci i wlaczyc jak trzeba. Wyjscie DVI oczywiscie.
    Na celowniku mam:
    GeForce with CUDA 9500 GT Gainward 1GB (50W max, szyna 128bit)
    GeForce with CUDA 9600 GSO Gigabyte 512MB (85W, szyna 256 bit, ale mniej
    RAMu)
    To samo oferowane przez Palit'a, EVGA, Gainwald i Gigabyte. Naczytalem
    sie sprzecznych opinii o producentach i tu tez nie wiem co wybrac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa