  • 11. Data: 2013-07-17 21:17:41
    Temat: Re: Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Jul 2013 11:38:21 -0700 (PDT), M

    > No latam koło 15 kkm rocznie, wiem mało,
    > ale od 2006 mam diesle i jakoś chyba
    > sie przyzwyczaiłem

    W takim razie weź sobie T(F)SI. Wersje przed 2011 zjadają co prawda trochę
    oleju, ale jeździ się tym cudownie. Ciągnie to dużo lepiej z dołu niż
    diesel 2.0 nawet przy silniku 1.8@160KM (najczęściej serwowany właśnie w
    Octavii), jest dużo cichszej, pali niewiele więcej i zazwyczaj nie jest aż
    tak zajechane przy zakupie z drugiej ręki (choć TSI z DSG jest bardzo mało
    na naszym rynku) -- co więcej, nie ma ew. problemów z DPFem.

    > Pamiętam pamiętam, jest to do zaakceptowania :-)

    Hm... ale Passat jest jednak większy, nieco lepiej wyciszony, z lepszym
    wyposażeniem -- różnia w cenie jest dosyć spora pomiędzy tymi autami (nawet
    do 10 tys.).

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-07-19 15:50:25
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-17 11:39, Chris pisze:
    > M nabazgrał(a):

    > Zróć uwagę na skrzynię ale to chyba tylko ASO może sprawdzić, u kolegi w
    > A3 po nie całych 3 latach poleciała i 8000 w plecy, serwis mówił że to
    > norma i dziwne że tak pózno padła bo zazwyczaj naprawiają w czasie
    > gwarancji.

    nie na tej grupie, tu wszyscy przekonują że automaty się nie psują.
    Ja miałem 2.0 TDI z tego rocznika, ale chyba dobry model mi się trafił,
    bo ani głowica nie padła, ani innych problemów nie było przed którymi
    wszyscy przestrzegali. Autko (z manualem) miałem dwa lata - przy zakupie
    miał 170, a przy sprzedaży >260 tysięcy kilometrów, w okolicach
    200.000km ją czipowałem.
    Octavia (przynajmniej kombi)=strasznie twarde zawieszenie (woził cię
    ktoś kiedyś taczką? :) jak ci się podobało to kupuj ;)
    Lukasz