    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pasat B5FL 2003 ALT - błędy na klimie.
    Date: Fri, 18 Nov 2016 10:23:52 +0100

    Jako, że póki co na pojebanym forum http://forum.vw-passat.pl/ póki co dalej nie moge
    pisac postów i nie mam zamiaru czytać ich pojebanych regulaminów, to zapodam temat
    tutaj. Może ktoś się z tym spotkał. Otóż jak w temacie pacjentem jest Passat B5FL
    2003 silnik ALT. Wyskakują błędy na klimie:

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/c08ad949abc96fe0
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/78df390603e5bec4
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/9288a66b538d0c42
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/509653b69e141d0e

    Na którymś z forumów doczytałem, że prawdopodobnie będzie problem z
    serowmotorkami/silniczkami klap klimy. Napotkałem gdzies na zdjęcia tych motorków,
    ale nie mogę nigdzie znaleźć poradników od jakiej strony się do nich dobrać.
    Oczywiście na w/w pojebanym forum pasaata link do to tego co najważniejsze czyli do
    rozmieszczeń tych motorków nie działa:

    http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-
    climatronic?highlight=climatronic
    TU opisałem gdzie znajdują się poszczególne moduły i mechanizmy Climatronica - oraz
    jak je diagnozować.
    http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/diagnostyka-k
    limatyzacji-climatronic-vt1697.htm

    Jak ktoś przechodził ten temat i wie jak się dobrać do tych motorków niech napisze.
    Mile widziane linki do zdjęć ETKA (najlepiej online), tudzież nr-y cześci OEM ....

    Endriu