    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Parking dla autobusów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 11 Sep 2016 23:19:34 +0200

    Zastanawiam się co oznacza taki znak:
    http://pasteboard.co/1Wpvs43nL.png

    Co poeta miał na myśli, to mniej-więcej wiadomo, ale czy ma to jakieś
    pokrycie w obowiązującym prawie?

    Przeszukałem pod hasłem D-18 i T-23 rozporządzenie o znakach (i akty je
    zmieniające) i w ogóle taka kombinacja tam nie występuje jako dozwolona.
    Internet twierdzi że T-23f może występować z D-18, ale nie mogę znaleźć
    źródła w żadnym akcie prawnym.

    Kolejna sprawa - nawet jeśli odczytamy literalnie że znak ten oznacza to
    samo co parking, ale dotyczy tylko kierujących autobusami, to nadal nie
    oznacza zakazu zatrzymywania się tam innymi pojazdami.
    Tym bardziej zastanawiają działania straży miejskiej, która zakłada blokady
    na koła w samochodach osobowych stojących na tym parkingu.

    Moim zdaniem żeby oznakować parking wyłącznie dla autobusów potrzebny jest
    znak B-39 "zakaz zatrzymywania".