  • 11. Data: 2016-06-13 12:22:22
    Temat: Re: Panel operatorski Omron NT620C
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > To jakieś kpiny... Maszyna za
    > setki tys. unieuruchomiona przez bateryjkę za kilkadziesiąt PLN....

    Ale taką właśnie maszynę kupiono i ktoś ja odebrał.
    Umowa serwisowa też pewnie jakaś była, więc skąd teraz
    wielkie zdziwienie i darcie szat?

    > U kolegi w fabryce zignorowano komunikat o słabiej baterii

    "Mój dom. Polska."

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2016-06-13 15:19:27
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 12.06.2016 o 17:15, AlexY pisze:

    > Jeszcze w swojej karierze nie trafiłem do firmy ryzykującej
    > unieruchomienie maszyny w tak głupi sposób.

    Może tzw. firma rodzinna.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2016-06-13 15:33:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Może tzw. firma rodzinna.

    Że niby maszyna należy do teściwej, więc żeby tu tak coś Mamusi...

    Jarek

    --
    Przy maszynie -- mama z zięciem,
    Za wspólnika mają teścia

  • 14. Data: 2016-06-16 08:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2016 00:04:05 +0200, Marek napisał(a):
    > On Sun, 12 Jun 2016 17:19:18 +0200, "J.F."
    >
    > Jakie angielsku o czym mowa, operator maszyny od pługa oderwany.

    Oszczedzalo sie na placach i etatach, a teraz winny producent ? :-P

    J.

  • 15. Data: 2016-06-17 08:35:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Jun 2016 08:07:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Oszczedzalo sie na placach i etatach, a teraz winny producent ? :-P

    Jaki prowadzisz biznes?
    Minimalizowało się koszty. Idź i powiedz klientowi, że teraz ma
    płacić za towar drożej bo zatrudniono przeszkolonych fachowców.
    Zrobisz tyllko prezent dla komkurencji, która działa na tych samych
    zasadach. A klienci podobno są tacy, że jak cena bujnie się nawet o
    dosłownie grosze to foch i kupują gdzie indziej.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-06-17 10:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >zasadach. A klienci podobno są tacy, że jak cena bujnie się nawet o
    >dosłownie grosze to foch i kupują gdzie indziej.

    No to bedziesz zadowolony - koszta zminimalizowano jeszcze bardziej,
    teraz nie bedzie trzeba placic za prad ani obsluge na jednej maszynie
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-06-17 11:28:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Jun 2016 10:35:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to bedziesz zadowolony - koszta zminimalizowano jeszcze
    bardziej,
    > teraz nie bedzie trzeba placic za prad ani obsluge na jednej
    maszynie

    Skoro chcą ją uruchomić to jednak niekoniecznie tak uważają. Jaki
    biznes prowadzisz?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-06-17 19:36:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > bardziej,
    > maszynie
    >
    > Skoro chcą ją uruchomić to jednak niekoniecznie tak uważają. Jaki
    > biznes prowadzisz?

    A to trzeba prowadzić biznes żeby wiedzieć jak go _nie_ prowadzić?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2016-06-17 21:24:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Jun 2016 18:36:43 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > A to trzeba prowadzić biznes żeby wiedzieć jak go _nie_ prowadzić?

    Wbrew pozorom tak.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-06-17 23:18:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 13:32, Marek pisze:
    > U kolegi w fabryce zignorowano komunikat o słabiej baterii
    > podtrzymującej pamięć w takim panelu
    A jak się wymienia taką baterię? Po wyjęciu ma się ileś czasu na
    włożenie nowej?

    Robert