  • Date: Sun, 20 May 2012 11:49:30 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Panasonik plazma vs led

    On 20.05.2012 11:18, Kasa przyjmie wrote:

    > Ty widziales kiedykolwiek dzialajacy TV plazmowy dluzej niz przez minute ?
    > Chyba raczej nie bo wypisujesz bzdury, w TV plazmowym z racji budowy od
    > zawsze jest problem z wypalaniem pikseli i poswiata. W nowszych
    > wystepuja mrowki ktore sa dla laika i kompletnego niezauwazalne .To jest
    > zjawisko tzw rotacji pikseli ktore mialo niby zapobiegac wypalaniu.

    raczej to Ty naucz się czytać ze zwrozumieniem.

    tak dla Twojej wiadomoćci. widuję plazmy, na których nie trzeba
    wyświetlać stałych obrazów dłużej niż kilka minut by dostrzec
    poświatę, a także takie, w k?órych w ogóle jest niewidoczna.
    ostatnim zdaniem dałem do zrozumienia iż są właśnie plazmy,
    w których to zjawisko jest nie zauważalne, jak i są kiepskie
    lcd, rzekomo w których nie ma prawa coś podobnego wystąpić,
    a występuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux