  • 71. Data: 2015-01-09 12:28:17
    Temat: Re: Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-01-08 o 12:32, J.F. pisze:

    > Tak by to mozna okreslic, ale bylo odwrotnie - Kaczynski rzadzil w
    > okresie prosperity, gdzie moze nasza gospodarka nie byla bardzo silna,
    > ale rozwijala sie zywiolowo.
    >
    > W czym niewatpliwie pomogla niedawna akcesja do Unii, przeciw ktorej
    > Kaczynscy protestowali, o ile mnie skleroza nie zawodzi.
    > Ale jak to oni - protestowali tak, zeby wiecej bylo szumu w mediach niz
    > rzeczywistego protestu.
    >
    > Jak odszedl (bo wykonczyl koalicjantow) to akurat na swiat przyszedl
    > kryzys, raczej bez naszego udzialu.
    >

    > J.

    Zajrzyj na wskaźniki ekonomiczne z tamtych lat (swego czasu jakieś
    analizy na stronach google były) - u nas dziwnym trafem kryzys przyszedł
    pół roku wcześniej niż gdzie indziej (bo już w 2008 r.). I to w
    sytuacji, kiedy tylko 40% naszej gospodarki zależało od eksportu. Ten
    kryzys to wygodna ściema dla rządu.
    Wg mnie pierwszym objawem kryzysu gospodarczego u nas był spadek Polski
    we wskaźniku zaufania inwestorów - a to się zadziało kilka miesięcy po
    objęciu rządów przez Tuska. Podobnie spadliśmy w rankingu korupcji. No i
    inwestorzy zaczęli wycofywać się z Polski (kapitał i inwestycje). I za
    tym poleciała reszta. Poleciał dolar, euro i frank i zaczęły się
    problemy. No i to zadłużanie państwa też nie pozostało bez wpływu, bo
    pożyczki wciąż musiały drożeć.
    No ale jak się zamiata afery pod dywan, Sawicka urasta do roli świętej
    męczennicy, wsadza się policjantów, a nie złodziei, to jak można mieć
    zaufanie do takiego państwa?
    T.

  • 72. Data: 2015-01-09 13:16:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > No ale jak się zamiata afery pod dywan, Sawicka urasta do roli świętej
    > męczennicy, wsadza się policjantów, a nie złodziei, to jak można mieć

    A moim zdaniem inwestorzy uwielbiaja korupcje :)
    http://natemat.pl/128639,piskorski-pod-lupa-brytyjcz
    ykow-badaja-czy-byly-prezydent-warszawy-ma-na-sumien
    iu-korupcje
    Podobno w siedzibie alstomu znalezli kwity na to dziecko szczescia (800tys
    ojro)
    Teraz pytanie ile mogl wziac zegramistrz od tej samej firmy w ramach
    kretynskiego programy Pendolino :)?

  • 73. Data: 2015-01-09 15:59:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 13:16, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > (800tys ojro)
    > Teraz pytanie ile mogl wziac zegramistrz od tej samej firmy w ramach

    Przecież on 500 razy wygrał w ruletkę. A Owsiak ma mieszkanie za 1,5 mln
    zł z produkcji witraży. :-)
    T.

  • 74. Data: 2015-01-12 20:13:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Kretynem tu jest ten ktory mysli, ze wie ile placa polskie firmy. Daj
    > sobie
    > spokoj, nie widzisz, ze to cie przerasta ?

    Sądzisz że JF jest kretynem?

    Pacz Pan, dzisiaj 4.09 :)

  • 75. Data: 2015-01-15 22:18:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 13:59, Budzik pisze:
    > Leciało w dół az przestało...

    http://korki.trojmiasto.pl/Benzyna-w-Trojmiescie-po-
    399-zl-za-litr-n86820.html

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 76. Data: 2015-01-16 13:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >http://korki.trojmiasto.pl/Benzyna-w-Trojmiescie-po
    -399-zl-za-litr-n86820.html

    Wow.
    Biorac pod uwae wczorajsze kursy - ciekawe czy sie utrzyma ...

    J.

  • 77. Data: 2015-01-16 13:51:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wow.
    > Biorac pod uwae wczorajsze kursy - ciekawe czy sie utrzyma ...

    Po szaleństwie CHF, USD od razu podskoczył o 10gr i jest stabilny na 3.72,
    ropa po 49$. Na razie moim zdaniem cena paliwa na stacjach nie spadnie
    zwłaszcza, że USD teoretycznie powoli ma sie cały czas wzmacniać.
    Na auchan w wawie przez moment było 4.04 ale wróciło na 4.09

  • 78. Data: 2015-01-19 11:29:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >wzmacniać.
    >Na auchan w wawie przez moment było 4.04 ale wróciło na 4.09

    A dzis na Tesco Wroclaw ON po 4.39 ...

    J.

  • 79. Data: 2015-01-19 16:10:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A dzis na Tesco Wroclaw ON po 4.39 ...

    Ropa caly czas po 50$. Cena hurtowa za paliwo oferowana przez Orlen od
    tygodnia praktycznie sie nie zmienia, ale wraz z umocnieniem CHF od razu do
    gory skoczyl o 10gr USD.

  • 80. Data: 2015-01-19 20:49:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A dzis na Tesco Wroclaw ON po 4.39 ...