    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Padnięty akumulator
    Date: Sun, 17 Mar 2013 23:21:41 +0100

    Witam

    Pod koniec zimy mnie trafiło. Drugi samochód, mało używany, przestał
    odpalać. Wziąłem akumulator do ładowania, ładowałem minimalnym prądem
    przez 24h (mam stary ruski prostownik, który pozwala ręcznie ustawić
    prąd ładowania). Efekt jest taki, że w drugiej i trzeciej komorze nic
    się nie dzieje, w pozostałych jest lekkie gazowanie. Przy większym
    prądzie oczywiście gazowanie jest intensywne, ale tylko w komorach poza
    2 i 3. Akumulator niby trzyma napięcie, ale rozrusznikiem nie zakręci.
    Można go jakoś lekko zreanimować, nawet na krótki czas, czy raczej od
    razu śmietnik?

    Maciek