  • Data: 2009-06-20 22:18:28
    Temat: Padł monitor - co jest przyczyną?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monitor LCD Fujitsu-siemens P19-2

    siedzę sobie jak gdyby nigdy nic a tu nagle zaczyna migotać. Tak jakby
    zwykła świetlówka siadła.
    Pojawiają sie czasem jakiś takie artefakty i inne brudy na monitorze.
    Tam gdzie jest białe, obraz jeśli stabilny jest znacznie ciemniejszy niż
    wokół czarnych obszarów ekranu. zaburzenie ma postać poziomych pasów
    (tak jak na starych monitorach CRT gdzie ciemne paski aplikacji sie
    odznaczają)
    Inny zaobserwowany zły objaw to LED włączonego monitora przygasa bardzo
    mocno tuz po uruchomieniu świetlówki.

    Czy to padła świetlówka czy zasilacz? Zasilacz jest wewnętrzny.
    Jest to na 100% monitor bo sprawdzałem na różnych komputerach, a i tak
    był podłączony tylko pod DVI choć nawet i VGA sprawdziłem.

    Co ciekawe efekt migotania całych pasów monitora był najsilniejszy
    podczas przesuwania obiektów graficznych lub przewijania stron przeglądarki.