  • Data: 2011-01-19 14:16:50
    Temat: PZU pomoc - pakiet "komfort"
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złapałem dziś gumę. Patrzę, a tu podnośnika brak (koło jest). Myślę zobacze
    co mam za pakiet pomocy. Widze zakreślone PZU Pomoc pakiet komfort. Myślę,
    że komfort to już starczy aby podjechać i pierdnąć w oponkę. Dzwonie.

    Co się okazuje ? Pakiet komfort to holowanie tylko w przypadku
    wypadku/kolizji spowodowanej przezemnie

    Po ch.. chwalą się jakąś pomocą skoro działą to gównianie. Nawet assistance
    to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź transport
    do najbliższej wulkanizacji

    Icek