  • 1. Data: 2014-03-15 16:38:42
    Temat: PW 7010 wersja po.. potrzebny schemat
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Trafiłem na wersję tego wzmacniacza z zasilaniem przedwzmacniaczy: 15V
    tylko z zenerki i jakimśtam dziwnym powiązaniem żarówki, diody i
    ujemnego napięcia...

    Wyszukane w necie mają to rozwiązane wzglednie (no bo to Unitra) normalnie.

    Schemat przydałbysię bo nie mam pewnosci czy ktos tam łap przede mną nie
    pchał. Dodatkowo niektóre fabryczne modyfikacje jako zywo mogą
    przypominac amatorszczyznę serwisową :-(

    Wlodek

  • 2. Data: 2014-03-15 19:55:30
    Temat: Re: PW 7010 wersja po.. potrzebny schemat
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-03-15 16:38, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Trafiłem na wersję tego wzmacniacza z zasilaniem przedwzmacniaczy: 15V
    > tylko z zenerki i jakimśtam dziwnym powiązaniem żarówki, diody i
    > ujemnego napięcia...

    Mam schemat z diodą, jednak stabilizator na tym schemacie jest normalny,
    moze cos ktoś na temat tej wersji - jakieś uwagi.

    Włodek