  • Data: 2014-03-15 16:38:42
    Temat: PW 7010 wersja po.. potrzebny schemat
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    Trafiłem na wersję tego wzmacniacza z zasilaniem przedwzmacniaczy: 15V
    tylko z zenerki i jakimśtam dziwnym powiązaniem żarówki, diody i
    ujemnego napięcia...

    Wyszukane w necie mają to rozwiązane wzglednie (no bo to Unitra) normalnie.

    Schemat przydałbysię bo nie mam pewnosci czy ktos tam łap przede mną nie
    pchał. Dodatkowo niektóre fabryczne modyfikacje jako zywo mogą
    przypominac amatorszczyznę serwisową :-(

    Wlodek