  • 31. Data: 2011-10-02 20:16:35
    Temat: Re: PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 02.10.2011 21:06, jeo stancey pisze:
    > Och, jaki pedant sie znalazl!

    może przed napisaniem głupot byś sam sprawdził co oznacza zwykły wyraz
    "scrambled". zajęło by to mniej niż pisanie posta a uzyskałbyś taką samą
    odpowiedź.

    > Sa zakodowane/zaszyfrowane, nie sa
    > darmowe,

    chwila, chwila. a teraz obecnie to z tej kablówki masz za darmo?
    u nas jedna z telewizji przejściowo nadaje analogiem i cyfrowo, oba
    sygnały dostępne są w kabelku. jeśli masz dekoder udajesz się do nich po
    karte, jako abonent dostajesz ją za darmo z pakietem jaki kupujesz w
    analogu, jeśli dekodera nie masz to albo kupujesz albo dzierżawisz.
    jasno i klarownie.

    > potrzeba wykupic dodatkowe pakiety + dekoder =

    upewniłeś się w tej kwestii czy to tylko Twoje domysły?

    > mam ich w dupie

    w takim języku, to osobiście nie mam zamiaru dyskutować. dla mnie EOT

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a

  • 32. Data: 2011-10-03 10:03:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jeo stancey wrote:
    > Przed chwilą kupiłem telewizor Thomson 32FS5246C
    > w/g specyfikacji producenta:
    > http://tinyurl.com/3jcsjqs
    > posiada on funkcje PVR & TimeShift
    > Podłączyłem więc Pendrajwa pod USB i wybieram z menu 'PVR' i...
    > otrzymuję komunikat: "Feature not available" :(
    > To samo jak wybiorę "TimeShift"
    >
    > Robię coś "nie tak"? Jakieś specjalne wymaganie musi mieć pendrajw?
    >
    > P.S. Próbowałem też z HD na USB - też to samo - lecz jest na nim już
    > kilka partycji, to dlatego, musi być czysty nośnik?
    >
    > P.S.2. Jeśli chodzi i ODTWARZANIE filmów (wmv, avi, mpg) z pendrajwa,
> [...]

    USB PVR & Time Sift
    Tak (nur freie DVB-Sender)
    obawiam sie że dałeś sie wydymać reklamie.

    jesli jednak sprzedawca rekalmuej że ten TV ma PVR a PVR jest znacznei
    ogrnaicozne do jakis tam specyficznych wyjątkó to możesz wnosić o
    rozwiązanei umowy zakupu.

  • 33. Data: 2011-10-03 10:03:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jeo stancey wrote:

    > analog, a to ma wpływ?

    ze strony firmowej
    USB PVR & Time Sift

    Tak (nur freie DVB-Sender)
    znczy tylko odbiornik cyfrowy jest obsługiwany

  • 34. Data: 2011-10-03 10:06:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jeo stancey wrote:

    > Jakiż basurdalny argument, trochę szybszy procesor to jaki to jest
    > koszt!? Tyle co nic!
    > Pentium III mogliby włożyć z demobilu (to jeszcze by im dopłacili
    > złomiarze) bo taki właśnie na moim Linuksie sobie bez trudu radzi z
    > kodowaniem video a i tak wykorzystuje połowę swej mocy obliczeniowej!
    > :)
    >
    > Panowie, nie ma co wkładać głowy w piasek, obstawiam, że są to BLOKADY
    > sztuczne-softłerowe, coś jak w płytach DVD...

    to sobie wstaw to pentium i s... :)

    albo kup taki ze wstawionym i... uwaga... tadam...

    ZAPŁAĆ za ten dodatek. tak BTW sprawdź czy pentium III wydoli kodować MPEG4
    w czasie rzeczywistym.