  • 1. Data: 2024-05-27 02:32:13
    Temat: PT500
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w swojej głupocie zamontowałem PT500 bo miałem ich wiaderko za darmo.
    Bardzo bym nie chciał go teraz wymieniać na PT1000 bo trudny dostęp.

    Czym go odczytywać? Próbuję znaleźć coś taniego na Aliexpress.
    Mogę też zrobić coś sam np interfejs do multimetru.

    W tej chwili mierzę multimetrem rezystancję i sprawdzam w tabelce.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-05-27 22:56:19
    Temat: Re: PT500
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 02:32, PiteR pisze:
> [...]
    > Mogę też zrobić coś sam np interfejs do multimetru.
    >
    > W tej chwili mierzę multimetrem rezystancję i sprawdzam w tabelce.

    A czym docelowo chciałeś czytać ten pt1000?
    Jeśli scalakiem to wystarczy dać 2 razy wiekszy prąd.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-05-28 01:11:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v32s1j$997$2$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > A czym docelowo chciałeś czytać ten pt1000?
    > Jeśli scalakiem to wystarczy dać 2 razy wiekszy prąd.

    Czymkolwiek aby szybko i gotowe.
    PT500 zdaje sie jest mocno egzotyczny?
    Tylko do ciepłomierzy.

    Mam cipłomierz ale się usypia.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 4. Data: 2024-05-28 08:49:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.05.2024 o 01:11, PiteR pisze:
    > in <news:v32s1j$997$2$Janusz@news.chmurka.net>

    > Czymkolwiek aby szybko i gotowe.
    No są gotowe scalaki, ale to trzeba zrobić więc gotowe to raczej nie jest.

    > PT500 zdaje sie jest mocno egzotyczny?
    > Tylko do ciepłomierzy.
    >
    > Mam cipłomierz ale się usypia.
    Ale czytasz ten ciepłomierz? tzn masz interfejs do odczytu? no i w czym
    problemz tym usypianiem, nie budzi się przy odczycie?
    A może ma cykliczny odczyt(wybudzanie) co np 15 minut?

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2024-05-28 15:10:41
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > Mogę też zrobić coś sam np interfejs do multimetru.
    >
    > W tej chwili mierzę multimetrem rezystancję i sprawdzam w tabelce.

    MAX31865?
    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2024-05-28 21:02:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v33upt$e79$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Ale czytasz ten ciepłomierz? tzn masz interfejs do odczytu? no i w
    > czym problemz tym usypianiem, nie budzi się przy odczycie?
    > A może ma cykliczny odczyt(wybudzanie) co np 15 minut?

    Dorobiłem nawet multiwibrator żeby go budził.
    Ale nie nie. Nie chcę go. Blady LCD.
    Trzeba przerzucać na flow return bo wraca do GJdżuli

    Chce na stałe LED 188.8 albo 188
    Nie chcę 88.8

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 7. Data: 2024-05-28 21:18:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v34l4i$22a$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    user Rutkowski, Jacek pisze tak:

    > MAX31865?

    tenkju
    to chyba się nada

    https://www.amazon.co.uk/Yuikome-Thermostat-Precisio
    n-Temperature-Collector/dp/B0CJTVG5B4
    https://www.ebay.co.uk/itm/275959672807
    https://www.ebay.co.uk/itm/193996451380

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 8. Data: 2024-05-28 22:03:00
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 28.05.2024 o 21:18, PiteR pisze:
    > in <news:v34l4i$22a$1$jacekrut@news.chmurka.net>

> [...]
    To zależy co chcesz?
    Jak ma być z WiFi czy coś podobnego to sobie weź.
    jak bawiłem się tylko samym MAX31865 pod AT89S52 czy czymś podobnym
    kilka lat temu i wysyłałem na RS-a pod USB do PCta...
    --
    pzdr, j.r.